וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה שני טאבלטים חזקים ומשקפי מציאות מדומה עם שלט

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית תשיק את גלקסי S8 רק ב-29 במרץ, אבל היא לא פספסה הזדמנות להציג בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה. החברה חשפה טאבלטים איכותיים במיוחד ואת הדור הבא של גיר VR

צלמים זמניים מורשים

בניגוד לשנים הקודמות, הפעם סמסונג לא ניצלה את תערוכת המובייל הענקית בברצלונה, MWC 2017, כדי להשיק את מכשיר הדגל שלה מסדרת S. את גלקסי S8 נזכה לראות באופן רשמי רק בתאריך 29 במרץ. סמסונג הכריזה הערב, במסיבת העיתונאים שלה, על התאריך הרשמי אבל ככל הנראה ההשקה נקבעה הרחק מהתערוכה כדי לתת למכשיר את מלוא תשומת הלב העיתונאית. אחרי הפאדיחה של הנוט 7 המתפוצץ, סמסונג צריכה ניצחון מוחץ.

אבל זה לא אומר שלענקית הטכנולוגיה הקוריאנית לא היה אירוע גדול ונוצץ, שהופסק לזמן קצר על ידי מפגין של גרינפיס שהתפרץ לבמה, בו השיקה החברה שני טאבלטים חדשים, מחשבים וגם גרסה משודרגת של משקפי המציאות המדומה שלה.

עוד מתערוכת המובייל בברצלונה:

בלקברי KEYone: למכורי המותג בלבד
וואווי P10: המצלמה משוכללת, המכשיר חזק
הקאמבק של נוקיה: החזירה לחיים את ה-3310

סמסונג גלקסי טאב 3. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ניצלו את הבמה. גלקסי טאב של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ההשקה המרכזית של סמסונג בתערוכה הייתה של שני טאבלטים חדשים: גלקסי טאב S3 וגלקסי Book. הטאב S3 אמור להעניק חווית צפייה ומשחק מעולה, וה-Book, שהושק בשתי גרסאות, אמור לספק לקהילה העסקית עוצמת מחשוב משופרת לעבודה ולשעות הפנאי.

ל-Tab S3 מסך מסוג Super AMOLED בגודל 9.7 אינץ' ול-Book מסך TFT-LCD בגודל של 10.6 אינץ' או מסך מסוג Super AMOLED בגודל מסך 12 אינץ', תלוי בגרסה. הטאבלטים (למעט ה-Book בגרסת המסך הקטן) תומכים בתכני וידיאו HDR ומציגים צבע אמיתי ותוכן דיגיטלי מלא חיים.

הטאבלטים מציעים למשתמשים פיצ'ר בשם Samsung Flow, המאפשר עבודה רציפה: כניסה מאובטחת עם זיהוי ביומטרי וחיבור אלחוטי, של התקנים תואמים, להעברת מסמכים מהסמארטפון לטאבלט. סנכרון הודעות והתרעות מבטיח שלא תחמיצו לעולם הודעות טקסט חשובות, גם אם אתם על הטאבלט והסמארטפון רחוק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על המכשיר הזה לעולם לא תחמיצו הודעות חשובות. גלקסי BOOK/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לצייר ולכתוב על הטאבלט יקבלו המשתמשים את ה-S Pen המשופר, שמגיע עם חוד צר בקוטר של 0.7 מילימטרים ורגישות גבוהה ללחץ. הוא מאפשר לשרבט פתקים במהירות, הוספת הערות לקבצי PDF ורישום ברמה מקצועית עם כלי ציור מתקדמים.

לשני הטאבלטים מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל, עם פוקוס אוטומטי, ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל. לטאב S3 מערכת שמע מתקדמת; הוא הטאבלט הראשון של סמסונג שמגיע עם רמקולי Quad-stereo של חברת AKG, מבית חברת האקוסטיקה HARMAN.

הטאבלטים העסקיים מציעים כוח עיבוד מרשים: ל-Book בגרסת המסך הגדול יש מעבד אינטל Core i5 מהדור השביעי, ל-Book עם המסך הקטן יש מעבד אינטל Core m3. הם מגיעים עם מערכת הפעלה ווינדוס 10 עם כל תוכנות האופיס המוכרות של מיקרוסופט. המקלדת גדולה ומספקת משוב מוחשי יותר והמקשים מתמזגים במשטח להקלדה נוחה כמו על מחשב מסורתי.

סמסונג גלקסי טאב 3. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מקבלים גם את ה-S Pen/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מציאות מדומה

בגזרת המציאות המדומה השיקה סמסונג את הדור החדש של משקפי המציאות המדומה, Gear VR. החידוש הפעם הוא בבקר השליטה, שמשדרג את המשחקיות והשליטה. הבקר עוצב באופן ארגונומי כדי לאפשר שליטה נוחה ביד אחת ואינטראקציה טובה יותר באמצעות תנועה, עם פחות תנודות של הראש. בנוסף, הבקר מציע למשתמשים משטח מגע (Touchpad) לאינטראקציה מהירה יותר וכן אפשרויות הצבעה שונות. הבקר מצויד בהדק למשחקי פעולה וגם במקשי Home, Volume ו-Back, הממוקמים באופן שמאפשר גישה קלה תוך התמקדות במשחק.

Samsung Gear VR with Controller מבוסס על טכנולוגיית Oculus. למשקפיים עדשות 42 מילימטרים ושדה ראייה של 101 מעלות. ההתקן נעזר בטכנולוגיית תיקון עיוותים המצמצמת את הבחילה שמרגישים משתמשים רבים. הדגם החדש של משקפי המציאות המדומה מתאים לסמארטפונים: גלקסי S7, גלקסי S7 אדג', גלקסי S6 אדג', גלקסי S6 אדג' פלוס ונוט 5.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מהנה, פחות מבחיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully