וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייפאל: תשלום בלחיצה דרך וואטסאפ

28.2.2017 / 11:12

שירות התשלומים החדש מאפשר להעביר את הכסף לנותן השירות עם גמר העבודה בלחיצה על לינק בודד, ומייתר בעצם את השימוש בהמחאות ובמזומן

אינטסלטור. ShutterStock
לא חייבים להתעסק עם מזומן מול בעל המקצוע/ShutterStock

PayPal.Me, שירות תשלומים חדש, מאפשר העברת כספים בטוחה לנותני שירות ובעלי מקצוע, באמצעות לינק אותו ניתן לשלוח על גבי כל פלטפורמה דיגיטלית. זמינותו של השירות מייתרת למעשה את השימוש במזומן, צ'קים או העברות בנקאיות. PayPal.Me פותח מתוך מטרה להמשיך ולפשט את חוויית התשלום לנותני שירותים עימם הלקוחות באים במגע מידי יום, וכעת הוא מושק גם בישראל.

עבור בעלי העסקים ואנשי המקצוע כמו גם הלקוחות – השימוש ב-PayPal.Me מקצר את זמן התשלום משמעותית: בגמר השירות (שיעור נהיגה, טיפול שיניים, עבודות חשמל וכו') שולח נותן השירות הודעה מידית או מייל, בצירוף לינק אישי עם הסכום לתשלום, וללקוח נותר רק להקליק על הלינק ולהשלים את העסקה.

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה בחברה: "PayPal.Me הוא מקור גאווה נוסף של מרכז הפיתוח הגלובלי הפועל גם פה בתל אביב. השירות משדרג את ארגז הכלים של כל בעל מקצוע, שיכול החל מהיום להעניק ללקוחותיו חוויית תשלום במינימום זמן וסרבול. בדומה לשווקים אחרים בהם השקנו את המוצר עד כה, אנו צופים כי גם בעלי עסקים בארץ יאמצו אותו וייעלו את קבלת התשלום עבור שירותים שסיפקו".

  • עוד באותו נושא:
  • פייפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully