וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשחק את הסנייק של נוקיה במסנג'ר של פייסבוק?

אילן גלר

2.3.2017 / 1:39

נוקיה החליטה להביא את התיאבון המוגבר והנוסטלגי למשחק הפופולרי לרשת, ובמקביל להשקה המחודשת של ה-3310, השיקה גם גרסת פייסבוק. בישראל זה כבר קיים ואתם יכולים להתחיל להתמכר כבר עכשיו. כאן תראו איך

נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
לא רק בטלפון .נוקיה 3310/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האם הדיווחים על הקאמבק המתוקשר של נוקיה עשוי לכם חשק לשוב ולשחק בסנייק, אחד ממשחקי הסלולר הראשונים שזכו לפופולריות עצומה? מסתבר כי לצד ההכרזה על מכשיר טלפון חדש, חשפה נוקיה גם גרסה חדשה של סנייק בה תוכלו לשחק בחינם דרך אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק. ישראל נמצאת ברשימת המדינות בהן שירות המשחקים של פייסבוק פעיל, כך שאתם מוזמנים לנסות את המשחק החדש כבר עתה.

כדי לשחק בסנייק הקלאסי על מכשיר הסמארטפון שלכם, עליכם להוריד את אפליקציית המסנג'ר או לעדכן אותה לגרסה החדשה ביותר. לאחר מכן, בחרו אחד מאנשי הקשר שלכם – רצוי כזה שאתם סבורים כי ייהנה לשחק בסנייק בעצמו. מתחת לשורת כתיבת ההודעות, תמצאו סמל בצורת גיימפאד משחקים. לחיצה אחת עליו תוביל אתכם לרשימת המשחקים הזמינים בשירות, בהם גם סנייק.

שימו לב כי מה שאתם למעשה עושים הוא לאתגר את איש הקשר שבחרתם למעין דו-קרב סנייק. לאחר שתסיימו את המשחק, הניקוד שאותו צברתם יצטרף לשיחה ביניכם, ואיש הקשר יוזמן להשוות ואף לעקוף אתכם. כל התחכום הזה זה לא צריך להרוס את תחושת הנוסטלגיה שתחושו במהלך המשחק עצמו, שאפילו שומר על הגרפיקה הפרימיטיבית בה נאלצנו להסתפק בשנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully