וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הצ'ק אין: בדקנו איך אתם שומרים על הבית בזמן החופשה. צפו

וואלה! NEWS בשיתוף בזק

6.3.2017 / 8:33

סורגים? אזעקה? מסתבר שכשהדרכון ביד אנחנו שוכחים מהכול ונראה כי רוב הנוסעים בנתב"ג מתרכזים בחופשה הקרבה ולא בהגנה על ביתם. אלה שבכל זאת דואגים, גילו לפני הצ'ק אין ששירות בית חכם של בזק מאפשר לראות מה קורה בבית בכל רגע נתון

מערכת וואלה!

אז לאן אתם נוסעים? סין? ארצות הברית? מחכים כבר לחופש המתקרב שהתכוננתם לו הרבה זמן? לא משנה לאן תיסעו - את הבית שלכם ואת רכושכם אתם משאירים מאחור ועד כמה שאתם רוצים להתנתק מהכול בחופשה - מישהו צריך לשמור עליהם (וגם על החתול שהשארתם לטיפול השכנה).

טסים לחו"ל? הבית החכם של בזק ידאג לשמור לכם על הבית כמו שצריך. החל מ-29.90 שקלים בחודש

יצאנו לנמל התעופה בן גוריון ובדקנו איך אנחנו הישראלים שומרים על הבית בזמן ההיעדרות ממנו. חלק מהמשיבים מנו את האמצעים המוכרים - אזעקה, סורגים ועוד. אחרים אמרו כי קרובי המשפחה שלהם אחראים על ביטחון הרכוש ואילו אחרים התוודו בשקט בשקט כי הרכוש אינו מאובטח כלל - אבל טענו שבחופש הם משתדלים להתנתק מדאגות אלה.

אבל האם הדאגה הזו באמת מחויבת המציאות? רגע לפני שהם עולים על שרוול בדרך לחופשה, סיפרנו להם על שירות בית חכם של בזק, המאפשר מעקב אחרי הנעשה בבית בזמן היעדרותם וגם לנהל אותו מרחוק. התשובות? הרוב הגיבו בחיוב לאפשרות שיעיפו מבט באפליקציית הבית החכם מדי פעם רק כדי לוודא שהכל בסדר ולא ויביטו בביתם כל הזמן - כי הכי חשוב זה ליהנות מהחופש בראש שקט. אגב, לאילו שחשוב להם הביטוח, הצטרפות לשירות בית חכם מאפשרת הטבה של שלושה חודשי ביטוח דירה חינם בביטוח ישיר.

נמצאים מחוץ לבית? שומרים על האבטחה בבית עם מערכת בית חכם של בזק. החל מ-29.90 שקלים בחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully