וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתאפשר לכם לצ'טט עם אנשים גם אחרי מותם

אילן גלר

5.3.2017 / 10:20

כדי שכל זה יעבוד, נדרשת סריקת פנים תלת-ממדית עבור האדם אותו אתם רוצים לשחזר. ומאחר ורובנו לא עוברים סריקות כאלה, האפשרות השנייה היא לקיים את הסריקה לאחר המוות. לא עדיף לשתף פעולה עם סטארט-אפ שמפיק צילומים כאלה מתמונות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק אנשים שהלכו לעולמם, אפשר גם אנשים שפשוט נעלמו מחייכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית ELROIS הכריזה על מוצר חדש שנשמע כמו תיאור פרק בסדרת הטלוויזיה "מראה שחורה": אפליקציה שתאפשר לכם לשוחח עם אנשים גם אחרי מותם, ואפילו לצלם איתם תמונות סלפי משותפות. האפליקציה משלבת בין טכנולוגיות גרפיקה תלת-ממדית מתקדמות ובינה מלאכותית על מנת ליצור דמות וירטואלית (אווטאר) של אותו אדם. הדמות הווירטואלית היא שחזור משכנע של המשתמש, מהתקופה שהוא היה בחיים.

כדי שכל זה יעבוד, נדרשת סריקת פנים תלת-ממדית עבור האדם אותו אתם רוצים לשחזר. ייתכן שבמהלך חייו עבר סריקה כזו (לדוגמה, כדי להדפיס פסלון בדמותו), אם כי אפשרות נוספת ומורבידית יותר היא לבצע את הסריקה לאחר המוות. האפליקציה מסוגלת לעבד את הסריקה הזו וליצור ממנה דמות ריאליסטית למראה, ואפילו לגרום לה להגיב למעשיכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברגע שהפנים נסרקות למערכת, אפשר לזמן את האווטאר בכל הזדמנות./מערכת וואלה!, צילום מסך

הבינה המלאכותית מסייעת לאווטאר לזהות את פרצופכם ואת קולכם ואפילו יודעת פרטים אישיים עליכם כדי שהאווטאר יהיה מסוגל לנהל שיחה בסיסית.

"אנשים יעשו הכול כדי לזכור מישהו שהיה קרוב אליהם או כדי שיוכלו להמשיך הלאה", מסביר דובר החברה. "הם רוצים להשאיר מאחוריהם זיכרון שאחרים יוכלו לראות לנצח". שימוש שונה לגמרי בטכנולוגיה שנשקל אף הוא ב-ELROIS הוא צילומי סלפי וירטואליים עם סלבריטאים, שיסכימו לסרוק את גופם לתוך האפליקציה, תמורת תשלום כמובן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא קשה לזהות מי הדמות הווירטואלית ומי האמיתית./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה רוצה לעשות בנק אווטארים של סלבס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully