וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולשים אאוט: מדפסת פיצות חמות - בכל צורה שתרצו

אילן גלר

16.3.2017 / 8:56

המדפסת מסוגלת להדפיס פיצות מבצק דק בכל צורה ועיצוב שרק תרצו, החל מפיצה איטלקית קלאסית ועד פיצה בצורת פניו של נשיא ארה"ב. לדברי מי שאכל מהפיצה הבעיה היחידה היא שהבצק הדק מתקרר במהירות

צילום מסך

לפני כשנה נתבקשה חברת BeeHex האמריקנית לפתח דגם קונספט למדפסת תלת-ממד יוצאת דופן, שתוכל להדפיס מזון בתנאי אפס כבידה עבור אסטרונאוטים הנמצאים בדרכם למשימות בחלל. הפרויקט הצליח כנראה מעל המשוער, שכן כבר כעת מוכנים אנשי החברה לשווק את הטכנולוגיה אותה פיתחו גם כאן על כדור הארץ לבני תמותה פשוטים. המוצר הראשון אותו הם מציעים היא מדפסת פיצות חמות.

המדפסת מסוגלת להדפיס פיצות מבצק דק בכל צורה ועיצוב שרק תרצו, החל מפיצה איטלקית קלאסית ועד פיצה בצורת פניו של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ. אדם אחד בלבד נדרש לצורך הפעלת המכשיר, ובתוך פחות מדקה הפיצה כבר מוכנה לאפייה אוטומטית. בדגמים עתידיים יוכלו הלקוחות להזמין את הפיצה מראש דרך אפליקציה, ואפילו להשתמש באחת התמונות מאלבום הצילומים שבמכשיר לצורך העיצוב.

נסיינים שהתרשמו מהפיצה המודפסת טוענים כי היא אינה נופלת מפיצה שאותה הכין שף אנושי, אם כי הבצק הדק מתקרר במהירות ועל כן מוטב לאכול אותה מיד. ב-BeeHex מקווים לסגור כבר בטווח השבועות הקרובים עסקאות עם פארקי שעשועים ומרכזי מסחר, ולטענתם מתחמי השעשועים הענקיים והפופולריים של Six Flags כבר נמצאים ברשימת הקונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מדפסת פיצות. צילום מסך
דווקא בפיצה שלנו נגמר הטיונר של הזיתים?!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully