וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחפושת שלכם מקורית? אלה התחפושות הפופולריות בישראל לפי גוגל

7.3.2017 / 12:04

בניגוד לשנה שעברה, נראה שבסוף השבוע הקרוב נראה יותר דמויות מהסרט "מואנה" מ-"לשבור את הקרח". גם כוכבי הריאליטי לא הגיעו הפעם לעשירייה הפותחת. מסתמן שנראה הרבה הארלי קווין השנה

מרגו רובי בסרטון טיזר לסרט יחידת המתאבדים באינסטגרם האישי שלה בו היא מגלמת את דמות הקומיקס הארלי קווין. אינסטגרם, אתר רשמי
הארלי קווין מיחידת המתאבדים. אתם תראו הרבה כאלה השנה./אתר רשמי, אינסטגרם

פורים בפתח, ומי שמתכנן להתחפש כנראה כבר סגור במידה כזו או אחרת על התלבושת שלו השנה. אבל איך תוודאו שלא תגיעו למסיבה או למשרד ותמצאו את עצמכם מוקפים באלזות? גוגל ישראל חשפה היום את רשימת התחפושות הפופולריות ביותר השנה, לפי החיפושים של הגולשים בארץ.

לפי הרשימה, חמש התחפושות הפופולריות ביותר הן: "אינדיאנית", "חד-קרן", "מואנה", "הארלי קווין" ו-"סמי הכבאי". לאחר מכן: "טווס", "ברבור שחור", "פיראטית", "שלד", "הודית", "באטמן", "וונדר וומן", "רוקיסטית", "שוטר" ובמקום ה-15 - "שטן".

לצורך השוואה, בשנת 2016 חמש התחפושות הפופולריות ביותר היו "שי חי", "אינדיאנית", "אלזה", "חד-קרן" ו-"מיניון". את הרשימה מכינה גוגל באמצעות בדיקת השאלות שהגולשים שואלים בשורת החיפוש לקראת פורים. בנוסף, קיימים כמה כלים נוספים שנותנים תובנות על חיפוש התחפושות. אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים ספציפיים מכיוון שהם מבוססים על ספירה אנונימית ומצטברת של אותה השאלה לאורך זמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיכה במקום נסיכה: מואנה עקפה את אלזה לדברי גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי גוגל, השינויים העיקריים בין התחפושות המבוקשות ביותר הן כניסתן של מואנה, הנסיכה החדשה של דיסני ושל הארלי קווין, כוכבת הקומיקס והסרט "יחידת המתאבדים". גיבורת-על נוספת שהתברגה לרשימה היא וונדר-וומן, אותה משחקת גל גדות בסרטי הקולנוע של DC.

הבדל מהותי נוסף הוא הירידה בעניין בתחפושת אלזה, שכיכבה ברשימה של שנה שעברה ונעדרה לחלוטין מהרשימה השנה. גם מקומם של כוכבי הריאליטי נפקד מהרשימה, אחרי שבשנה שעברה כיכב שי חי במקום הראשון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חד קרן. GettyImages
חד קרן ממשיך להיות חזק בתחפושות./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully