וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים לאתרי פורנו? אלו הסכנות שאתם חשופים להן

אילן גלר

24.3.2017 / 8:25

אולי בגלל שהם כל כך פופולריים, אתרי הפורנו מושכים אליהם לא רק גולשים תמימים אלא גם האקרים שאורבים לטרף. כך תגלו אם גם אתם חשופים בפניהם

אמא מול מחשב פורנו אינטרנט. ShutterStock
כן, גם היא גילתה את סכנות האבטחה בדרך הקשה./ShutterStock

אתרי הפורנו החינמיים באינטרנט זוכים לפופולריות אדירה, אך כדאי לזכור כי לצד התוכן שהם מציעים קיימות גם סכנות אבטחה משמעותיות בזמן הגלישה בהם. יש סיבות רבות בגינן התהדק הקשר בין פורנו לבעיות אבטחת מידע אבל השורה התחתונה היא שאתרי פורנו מושכים אליהם כל סוג נוזקה שאפשר לדמיין.

אתרי פורנו רבים פועלים על בסיס שרתים לא מאובטחים, ועל כן לא נדרש מאמץ רב מצד האקרים המעוניינים לגלות באילו סרטוני וידאו אתם צופים, ובמידה ויש לכם חשבון משתמש באתר, מה המייל והסיסמה שלכם.

קל לגלות האם אתר שבו אתם גולשים מאובטח היטב. בדפדפני האינטרנט הפופולריים, יופיע בזמן הגלישה באתר מאובטח סימן של מנעול שלם, וכתובת האתר תתחיל בצירוף האותיות HTTPS. המנעול הזה משמעו שכל פעילותכם באתר מוצפנת ואינה חשופה לאחרים. חיבור לא מאובטח חשוף לפריצה קלה יחסית, במיוחד אם אתם משתמשים ברשת WiFI פתוחה בבתי קפה או במלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראית כתובת מאובטחת./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם הפרסומות באתרי פורנו חינמיים מסוכנות יותר מאשר באתרים אחרים, והמפרסמים ינסו ללא הרף לשטות בכם ולשכנע אתכם כי הבאנר הוא למעשה הודעת שגיאה או אזהרה שאותה מציג הדפדפן או מערכת ההפעלה עצמה. מומלץ שלא להתפתות לאף הצעה המוצגת בפניכם באתרים אלו.

חובבי הפרטיות בוודאי ייבהלו לגלות כי בנוסף לכל הסכנות, הרי שהיסטוריית הגלישה שלכם תמיד נשמרת אצל ספק האינטרנט (או המעסיק, אם החלטתם משום מה לגלוש לאתרי פורנו בעבודה). זה נכון גם אם אתם גולשים במצב חסוי (Incognito), כך שאל תחשבו לרגע שאתם באמת בטוחים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully