וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: נינטנדו סוויץ' נחתך בסילון מים - והמשיך לעבוד. צפו

אילן גלר

10.3.2017 / 9:26

בעוד שחלקים מסוימים מתצוגת הקונסולה הפכו למרק כימי בלתי מזוהה, חלקים אחרים הוסיפו לפעול באין מפריע. רק לאחר כמעט דקה וחצי של חיתוך עוצמתי, כבה מסך הקונסולה מאחר וחלקים שלמים מתוכו נפלו החוצה והחיבורים האלקטרוניים נותקו

קונסולת המשחקים החדשה של נינטנדו, סוויץ', הגיעה רק בשבוע שעבר למדפי החנויות, אחרי תקופה לא קצרה של ציפייה מצד המעריצים, וכמעט מיד נדרשה לעמוד במבחן הישרדות יוצא דופן. עורכי ערוץ היוטיוב Waterjet החליטו לבדוק כיצד הקונסולה מחזיקה מעמד תחת זרם מים בעוצמה גבוהה, המסוגל לפרק גאדג'טים בקלות. למרבה ההפתעה, הקונסולה הוסיפה לתפקד גם לאחר שהמסך נחתך כמעט לכל אורכו.

בעוד שחלקים מסוימים מתצוגת הקונסולה הפכו למרק כימי בלתי מזוהה, חלקים אחרים הוסיפו לפעול באין מפריע. רק לאחר כמעט דקה וחצי של חיתוך עוצמתי, כבה מסך הקונסולה מאחר וחלקים שלמים מתוכו נפלו החוצה והחיבורים האלקטרוניים נותקו. התוצאה הזו מבשרת, כנראה, על עמידות יוצאת דופן של הקונסולה החדשה, לעומת גאדג'טים חדשים אחרים שנוטים להתפרק לאחר עינוי הרבה פחות קיצוני.

בנינטנדו מדווחים כי הסוויץ' היא הקונסולה הנמכרת ביותר של החברה במהלך תקופת ההשקה, אפילו יותר מה-Wii, שהיה אחד הלהיטים הגדולים ביותר של תעשיית הגיימינג אי-פעם. אחד ממשחקי ההשקה של הסוויץ', כותר חדש בסדרת זלדה, הפך גם הוא בתוך זמן שיא למשחק הנמכר ביותר של נינטנדו ביומו הראשון על המדפים, ובממוצע הביקורות העולמי הוא מדורג כעת כמשחק השני הטוב בהיסטוריה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשלב מסוים ניתן היה לראות זרמי חשמל מקפצים בין החלקים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully