וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שלטינדר יש אפליקציה אקסקלוסיבית נפרדת לאליטות

אילן גלר

9.3.2017 / 9:20

אם תהיתם למה אתם לא נתקלים ביותר מיליונרים, מנהלים בכירים, דוגמניות-על ומפורסמים באפליקציית הדייטינג הפופולרית, אולי זה כי הם קיבלו הזמנה נדירה מהחברה להצטרף למעגל המצומצם של משתמשי פרימיום

טינדר. צילום מסך
מיליונרים, מנהלים בכירים, דוגמניות-על, ספורטאי צמרת, מפורסמים ועוד אליטות זוכים למעגלים חברתיים משלהם./צילום מסך

טינדר, אפליקציית הדייטינג הפופולרית, השיקה לפני כשישה חודשים גרסה מיוחדת וסודית המיועדת רק למשתמשים העשירים והאטרקטיביים ביותר. קיומה של האפליקציה המכונה Tinder Select נחשף לאחרונה, אם כי החברה מוסיפה להתעלם מבקשות לתגובה ונדמה כי אינה מעוניינת להתייחס רשמית לגרסה הזו.

Tinder Select היא מועדון אקסקלוסיבי המיועד למוזמנים בלבד. משתמשים שהוזמנו באופן אישי על ידי טינדר יכולים להמליץ על אנשים נוספים שיכולים לדעתם להתאים, אך המומלצים, במידה ואכן יתקבלו, אינם יכולים להזמין אנשים נוספים כך שלמעשה מעגל ההפצה של האפליקציה הסודית נשלט על ידי טינדר לחלוטין. משתמשי Tinder Select יכולים לבחור האם הם מעוניינים לחפש בני זוג בתוך המועדון המצומצם, או לשוב למאגר הכללי של פשוטי העם.

כללי הקבלה לאפליקציה הסודית אינם ברורים, אם כי לפי הדיווחים בין החברים בה תמצאו רק מנהלים בכירים, מיליונרים, דוגמניות-על, ספורטאי צמרת, מפורסמים, ומשתמשי Tinder שזכו לפופולריות חריגה. זו כמובן אינה הפעם הראשונה בה אפליקציית שידוכים מגבילה עצמה רק לאלפיון העליון, אם כי Tinder Select יוצאת דופן בסודיותה. הסיבה כנראה היא שהחברה באמת אינה מעוניינת להעניק פרסום לשירות האקסקלוסיבי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה מחליטה מי יקבל הזמנה לפי המלצות המשתמשים האקסקלוסיביים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully