וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים דיגיטלי: שמונה תחפושות לממשק של הסמארטפון שלכם

10.3.2017 / 9:18

רובנו משתמשים בממשקים הקבועים בסמארטפונים שלנו, אבל חנות האפליקציות של גוגל מלאה בלאנצ'רים שמשדרגים את הנראות של המכשיר ואת חוויית השימוש. אם תרצו להחדיר רוח פורימית גם לסמארטפון שלכם, קבלו כמה המלצות צבעוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נמאס לכם מהממשק הרגיל של אנדרואיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג פורים הגיע ורובנו עסוקים, כמדי שנה, בהכנת תחפושות לעצמנו, לילדים ולחיות המחמד שלנו, אבל חנות האפליקציות של גוגל מציעה תחפושות למי שרוצה אווירה פורימית גם בסמארטפון. אם אתם רוצים להחדיר במכשיר האישי שלכם את רוח החג, קבלו כמה הצעות ללאנצ'רים (Launcher) מקוריים וצבעוניים שישדרגו את הממשק המוכר.

הלאנצ'ר הוא למעשה מסך הבית עליו נמצאות כל האפליקציות. רובנו רגילים למגירת האפליקציות המוכרת או למסך הבית של אנדרואיד, אבל יש לא מעט ממשקים מגניבים שאפשר להתקין בחינם ושווה להכיר, כמו הלאנצ'ר שיגרום לאנדרואיד שלכם להתחפש לאייפון, לווינדוס פון או פשוט יוסיף צבע וישדרג לכם את הסמארטפון.

האנדרואיד שהופך לווינדוס 10

SquareHome 2 הוא לאנצ'ר המבוסס על עיצוב מטרו UI מווינדוס 10. הוא מביא עמו את הפשטות אך גם את הייחודיות של האריחים החיים עליהם מוצגות ההתראות. הממשק מתאים לסמארטפונים, טאבלטים וגם לסטרימרים מבוססי אנדרואיד. בשונה מהממשקים הנפוצים בהם צריך לגלול ימינה ושמאלה כדי לעבור בין האפליקציות, בממשק הזה הגלילה היא כלפי מטה. אם אתם רוצים להרגיש איך זה להשתמש בממשק של ווינדוס 10 בסמארטפון, או לשנות את האופן בו אתם מדפדפים בין אפליקציות, הלאנצ'ר הזה הוא בשבילכם.

[להורדה]

האנדרואיד שהופך לאייפון

הלאנצ'רOS10 הותקן ביותר ממיליון מכשירים ברחבי העולם והוא מציע את עיצוב ממשק האייפון למשתמשי אנדרואיד. כל האייקונים, לרבות האייקונים של המייל ושיחות, ישתנו לאייקונים דומים להפליא לזה של האייפון. הממשק מביא עמו עוד פיצ'רים מיוחדים כמו הסתרת אפליקציות שאתם לא רוצים שיוצגו על המסך, חיפוש מהיר של אפליקציות וניקוי הזיכרון.

[להורדה]

האנדרואיד שהתחפש לנוסע בזמן

לאנצ'רים רבים מנסים לספק את חווית התלת-ממד אבל הלאנצ'ר הזה עושה זאת בצורה מושלמת. האייקונים ירגישו לכם כאילו הם באמת מרחפים על המסך והתחושה שהלאנצ'ר מעניק היא עתידנית לגמרי. הממשק מציע שמונה מחוות שונות לשימוש מהיר ואחרי שתתקינו אותו לא תזהו את התפריטים שלכם.

[להורדה]

האנדרואיד שהופך לזיקית

הלאנצ'ר "נובה" הוא אחד המוכרים והפופולריים בקרב המשתמשים בזכות הפיצ'רים הרבים שהוא מציע ומידת ההתאמה האישית. בהפעלה ראשונה, נובה לא נראה מרשים במיוחד אבל ברגע שתתחילו להתאים את הממשק להעדפות שלכם תגלו אוצר מלא אפשרויות כמו שינוי המרווח בין האפליקציות, שינוי צבעים וגופנים, מבנה הפריסה והאנימציה במעבר בין המסכים. תוכלו לשנות הגדרות הפעלה והשימוש, את כל הצבעים שאתם רואים במסך הבית, בין אם זה העיגול על ההודעות שלא נקראו ועד לצבע של השם באפליקציה. מגירת האפליקציות כוללת אפשרות של גלילה אנכית או אופקית עם הוספת טאבים ואפקטים מיוחדים, לצד גלילה אינסופית במסך הראשי. תוכלו לגבת או לשחזר את פריסת האייקונים וכל ההגדרות שלכם ומפתחי הלאנצ'ר דאגו שהוא יהיה מהיר וקל ככל הניתן כדי לא לפגוע בביצועים של המכשיר.

[להורדה]

האנדרואיד שהופך לארגז צעצועים

אם השתמשתם באפליקציית המסרים Line אתם בוודאי מכירים את האימוג'ים והאייקונים הצבעוניים. אחרי האפליקציה, החברה שחררה את הלאנצ'ר שלה שממש כמו באפליקציית המסרים, מציע אייקונים צבעוניים וייחודיים. הלאנצ'ר מציע בחירה בין יותר מ-3,000 אייקונים, תמונות רקע ואפילו סטיקרים שתוכלו להדביק על המסך. בפנים תוכלו למצוא תוכנות שינסו לעשות אופטימיזציה למכשיר על ידי ניקוי זיכרון המטמון והאפליקציות שפתוחות, ווידג'ט של סוללה ושלל אפשרויות נוספות.

[להורדה]

האנדרואיד שהופך לגלגל

אם נמאס לכם מהדרך הקבועה לגלול בין מסכים ולחפש אפליקציות, הלאנצ'ר Hola מציע דרך ייחודית לחיפוש אפליקציות מבלי לחזור לתפריט הבית, על ידי החלקת האצבע מהפינה השמאלית התחתונה כלפי מעלה. ברגע שתעשו את זה, תפתח לכם גלגלת מיוחדת שתציג את האפליקציות על פי סדר של שימושיות ואפליקציות אחרונות שהשתמשתם בהן. הלאנצ'ר גם מציע יכולות נוספות כמו הסרת אפליקציות בלחיצת כפתור, נעילת אפליקציות כמו פייסבוק, סמסים או כל אפליקציה שתבחרו ואפילו אפשרות להחביא אפליקציות.

[להורדה]

האנדרואיד שהשתכר

אם נמאס לכם מהגלילה הבנאלית ואתם מחפשים אפקטים מיוחדים על מסך הבית שלכם, הלאנצ'ר הזה מציע חוויה תלת ממדית בעת שאתם עוברים בין מסכי האפליקציות שלכם. הלאנצ'ר כולל מאות מעברונים שניתן לבחור ביניהם. הלאנצ'ר הזה פופולרי מאוד ומדורג גבוה בחנות האפליקציות. אנחנו רק ממליצים לוודא שהוא לא זולל יותר מדי סוללה, מאחר וצריכת האנרגיה שלו משתנה ממכשיר למכשיר.

[להורדה]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנדרואיד שהשתכר 2

הלאנצ'ר הזה יציע לכם יכולות תלת-ממדיות מוגזמות בעת מעבר בין מסכים, ווידג'טים בתלת-ממד וערכות נושא עם רקע חי. בגרסת הפרימיום תוכלו לבחור את האפקטים שאתם רוצים בעת העברת המסכים, עריכה של האייקונים לרבות גודל, זווית, סגנון ותווית ויותר משמונה מחוות לקיצורי דרך במסך הבית. המפתחים מבטיחים שהאנימציות לא יזללו לכם את הסוללה.

[להורדה]

איך מסירים את הלאנצ'ר?

אם התחרטתם, או שמתחשק לכם לחזור לממשק המקורי, תוכלו להסיר את הלאנצ'ר בקלות. הלאנצ'ר מותקן על המכשיר בדיוק כמו אפליקציה ואפילו מתווסף אייקון. כדי להסיר אותו פתחו את חנות האפליקציות ובמקום ללחוץ על התקנה, לחצו על "הסר". אם אתם מסתבכים עם האתר של גוגל, ניתן להסיר את הלאנצ'ר גם על ידי כניסה לתפריט ההגדרות > אפליקציות, ושם לחצו על הלאנצ'ר > הסרת התקנה. מיד כשתסירו את הלאנצ'ר יחזור הממשק לברירת המחדל.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully