וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: אל תתקינו את העדכון הבא לאייפון לפני שתגבו את כל הקבצים שלכם

אילן גלר

12.3.2017 / 8:47

העדכון הבא של מערכת ההפעלה iOS 10.3, צפוי להשתחרר בסוף החודש והוא יכלול את אחד השינויים הדרמטיים ביותר שבוצעו מאחורי הקלעים בתוכנה של האייפון, מזה שנים. תקלה כלשהי בתהליך עלולה להביא לאובדן כל המידע השמור באייפון

עדכון IOS. ShutterStock
העדכון הבא הוא ל-iOS 10.3. אילוסטרציה./ShutterStock

כמה פעמים בשנה נוהגת אפל לשחרר עדכונים למערכת ההפעלה שלה לניידים. העדכון הבא של מערכת ההפעלה iOS 10.3, צפוי להשתחרר בסוף החודש אבל בניגוד לעדכונים קודמים, אל תמהרו להתקין אותו. העדכון יכלול את אחד השינויים הדרמטיים ביותר שבוצעו מאחורי הקלעים בתוכנה של האייפון, מזה שנים.

סביר להניח שרוב המשתמשים כלל לא ישימו לב לשינוי אבל מערכת הקבצים של האייפון תוחלף מ-HFS+ המיושנת, שמשרתת את אפל עוד משנת 1998, למערכת ניהול קבצים חדשה לגמרי בשם APFS, המותאמת במיוחד לדור הנוכחי של המכשירים הניידים.

ההחלפה אמורה להתבצע באופן אוטומטי בזמן העדכון, אולם כדאי לכם להיות מודעים לכך שתקלה כלשהי בתהליך עלולה להביא לאובדן כל המידע השמור באייפון. על כן כדאי הפעם יותר מתמיד לדאוג לכך שקיים גיבוי עדכני לקבצים, כמו זה שאותו מציע אפל בחינם דרך שירות iCloud. כך, גם במקרה של תקלה חמורה, תוכלו לשחזר את כל הקבצים במהירות יחסית.

לאחר העדכון סביר להניח שלא תשימו לב לשום שינוי באופן פעולתו של המכשיר, אך למערכת הקבצים החדשה APFS אפשרויות קידוד ופרטיות מתקדמות יותר מהמערכת הנוכחית. משתמשים בגרסת הבטא דיווחו בחודש שעבר שהם קיבלו התראה שחלק מהאפליקציות לא יעבדו בפורמט החדש, כך שחשוב לעדכן גם את המידע באפליקציות עצמן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully