וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם סמארטפון חדש? קבלו חמישה שימושים לסמארטפון הישן שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

13.3.2017 / 9:50

אנחנו אוהבים לצעוד יד ביד עם הטכנולוגיה ולהחליף את הסלולריים שלנו כשיוצאים דגמים חדשים לשוק, אבל אין זה אומר שהמכשירים הישנים כבר לא יעילים. חבל לזרוק את הנייד הישן, כי יש לא מעט דברים שאפשר לעשות איתו

ערימה של סמארטפונים ישנים. ShutterStock
אל תזרקו לפח, יש לא מעט דרכים לנצל את המכשירים הישנים/ShutterStock

אנחנו מחליפים כיום מכשירים סלולריים בקצב מהיר כדי להדביק את הטכנולוגיה המתפתחת וכדי שנחזיק ביד את המכשיר הכי מתקדם וכיפי שיש. אבל מה קורה עם הסמארטפונים הישנים? אמנם הם כבר לא נחשבים למעודכנים ולחדישים מכל, אבל מצד שני עדיין מדובר במכשירים טובים שאפשר להשתמש בהם. במקום לזרוק לפח או לשכוח את המכשירים האלו במגירה, הנה חמש דרכים לנצל את הסמארטפונים הישנים עד תום.

מצלמת אבטחה

אתם נוסעים לחופשה ארוכה? יש לכם ילדים בבית ואתם רוצים לדעת מה קורה איתם בזמן שאתם בעבודה? הסמארטפון הישן יכול להפוך למצלמת אבטחה ביתית, שתספק לכם תמונה וקול באיכות טובה. ישנן לא מעט אפליקציות שאפשר להוריד למכשיר הישן דוגמת Home Video Surveillance, Manything או Salient Eye הישראלית. אחרי שהורדתם את האפליקציה המועדפת עליכם למכשיר הישן ולמכשיר החדש, מקמו את המכשיר הישן במקום האסטרטגי מבחינתכם, חברו אותו לחשמל באופן קבוע, הפעילו - והנה ברגע אחד המכשיר שנראה חסר תועלת הופך לעיניים והאוזניים שלכם גם כשאינכם בבית.

סלולרי לילד המתבגר

בני נוער מחזיקים כיום נייד משל עצמם, אבל לילדים בגילאים צעירים יותר אין טעם לקנות מכשיר. אם ברצונכם לחסוך בהוצאות ולהיות מחוברים אליהם כשהם בפעילויות שונות מחוץ לבית כגון טיול שנתי או בילוי עם בני כיתתם - הסמארטפון הישן הוא הפתרון. הם מקבלים אותו לכמה שעות ומרגישים שבוטחים בהם, ואתם מקבלים שקט נפשי. הסמארטפון הזה גם יכול להיות הסלולרי למקרה חירום שתיקחו עמכם לחו"ל, למקרה שהסמארטפון החדש ייגנב, ייאבד או ייהרס.

ראוטר נייד

הסמארטפון שלנו יכול להיות גם "נקודה חמה", מודם נייד שמספק Wi-Fi לסביבה. אם אין לכם בעיה לרוקן את הסוללה, אז מדובר באופציה לא רעה ליצירת ראוטר נייד. אמנם ראוטר נייד יעיל יותר משום שבסמארטפון ייתכנו הפרעות בשימוש בעת שיחות נכנסות והוא מתחמם במצב של טטרינג (Hot Spot), אבל כל עוד אינכם רוצים ליצור רשת ליותר מארבעה-חמישה אנשים, הסמארטפון יהישן יכול לעשות את העבודה לא רע, ולהעניק לכם רשת Wi-Fi משלכם בכל מקום שבו יש קליטה.

קבלו עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לנצל את הסמארטפון הישן

שלט רחוק

אל תשכחו שאמנם הסמארטפון עכשיו קצת ישן, אך הוא עדיין מכשיר חכם, שמסוגל לתקשר עם מכשירים חשמליים שסביבו. במקום להחזיק שלט למזגן, שלט לטלוויזיה ולחפש חנות שיש בה סוללות לשלט של השער החשמלי לחניה, פשוט משתמשים בנייד הישן. אז במקום להחזיק 5 שלטים שונים בסלון, תוכלו להשתמש באפליקציות כמו Smart IR Remote – AnyMote, Easy Universal TV, Control it או רבות אחרות ולהחזיק ביד שלט אחד לכל מה שאתם צריכים בבית ובסביבתו.

קונסולת משחקים לילדים

כל הורה מכיר את קיצור הדרך לעשרות הילדים שהילדים הורידו למכשיר שלו. מבחינתם זהו לא הטלפון הנייד שלכם אלא מכשיר משחקים מרגש. ברגע שאתם קונים סמארטפון חדש נגמרים הוויכוחים ואין יותר על מה לריב - אתם מקבלים מכשיר נקי ממשחקים וכזה שהוא שלכם בלבד, ואילו הם מקבלים צעצוע חדש שבו נמצאים כל המשחקים שלהם ואפשר להוריד אליו עוד משום שהתפנה מקום בזיכרון המכשיר.

סמארטפון שמשמש שלט רחוק. ShutterStock
למה להחזיק כמה שלטים כשאפשר לתפעל הכול במכשיר אחד?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully