וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הרגה את מבחני הבוטים המוזרים בכניסה לאתרים

13.3.2017 / 10:08

בגוגל לא מפרטים יותר מדי איך בדיוק הטכנולוגיה פועלת רק שמדובר בשילוב כלשהו של בינה מלאכותית ומערכת מתקדמת להערכת סיכונים. בגרסה הקודמת שלה נדרש המשתמש לסמן וי יחיד בתוך תיבה, ואילו בגרסה החדשה לא תראו בכלל שום רמז לכך שהמערכת מזהה אתכם ברקע

אם גם לכם נמאס לפתור חידות CAPTCHA מסורבלות ואיטיות בהרשמה לאתרי אינטרנט, המעוניינים לוודא שאינכם רובוטים, בחודשים הקרובים תיתקלו במבחן הרבה יותר נוח וקל שיעלים בתקווה לחלוטין את מבחני קריאת האותיות המרגיזים.

גוגל חשפה מבחן זיהוי חדש ושקוף לחלוטין למשתמש, שמצליח לזהות האם מדובר בגולש אנושי או בתוכנת מחשב, ובהתאם לתוצאה מאפשר להמשיך בתהליך ההרשמה.

בגוגל לא מפרטים יותר מדי איך בדיוק הטכנולוגיה פועלת, שהרי חשיפת המידע תאפשר לפצחנים לפתח שיטות שונות לעקוף את הבדיקה. מה שכן ידוע הוא כי מדובר בשילוב כלשהו של בינה מלאכותית ומערכת מתקדמת להערכת סיכונים. בגרסה הקודמת שלה נדרש המשתמש לסמן וי יחיד בתוך תיבה, ואילו בגרסה החדשה לא תראו בכלל שום רמז לכך שהמערכת מזהה אתכם ברקע.

בעבר ניצלה גוגל את המערכת לצורך אימון ושיפור מערכות החברה. לדוגמה, אם אי-פעם נדרשתם להקיש ספרות המופיעות בתצלום, ייתכן שלמעשה סייעתם לשירות Street View של גוגל לזהות את מספרי הבתים ברחוב. כנראה שהמערכות האוטומטיות של גוגל כבר אינן זקוקות לעזרת בני-אדם, שכן החברה אינה מעוניינת עוד לנצל את המשתמשים לצורך שיפור הטכנולוגיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרות, אותיות, תמונות - כל מבחני הטיורינג המקוונים האלה פגמו קשות בחוויית הגלישה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • captcha

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully