וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים וחציל עם פירסינג: האימוג'ים החדשים בגריינדר

אילן גלר

20.3.2017 / 9:15

אם אימוג'י הפירות שימשו עד היום לרמוז על מין, אפליקציית ההיכרויות המזוהה בעיקר עם קהילת הלהט"ב חשפה סדרת אימוג'י חדשה שלא משאירה מקום לספק. אבל את עיקר הביקורת סופג בעיקר האימוג'י שרומז על שימוש בקריסטל מת'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית "גריינדר"./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית הדייטינג גריינדר, המשרתת בעיקר את קהילת הלהט"ב, התחדשה לאחרונה בסמלי אימוג'י מקוריים הבאים להחליף את האייקונים המרומזים יותר מהם נאלצו המשתמשים לבחור עד כה. אימוג'י החציל, לדוגמה, שעד כה לא זכה לעיצוב מיוחד, מופיע כעת בגרסאות שונות המותירות מעט מאוד מקום לפרשנות באשר למשמעות הסמל: חציל עם פירסינג, חציל הפוך וחציל נפול, או חציל ותחתיו סרט מדידה. החציל, למקרה שטרם הבנתם, מסמל את איבר המין הגברי.

גם פירות נוספים כגון משמש בעל צורה מובחנת של ישבן מופיעים ברשימה, אך האימוג'י שמעורר את התגובות הסוערות ביותר הוא דווקא האות האנגלית T המופיעה בפונט מוזהב. האות T גדולה משמשת במקרים רבים כסלנג לקריסטל מת'. בגריינדר לא ממהרים להתייחס לדיווחים הללו ומעדיפים שהמשתמשים יפרשו את האימוג'י החדש כרצונם.

בעוד שאת רוב סמלי האימוג'י ניתן למצוא גם באפליקציות צ'אט אחרות, העיצוב הייחודי שאותו בחרו עבורם בגריינדר בהחלט מבהיר מה הדבר החשוב ביותר בעיני מפעילי האפליקציה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גריינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully