וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישלון של ווטסאפ: שבועיים אחרי שהוסר - הפיצ'ר חזר

אילן גלר

19.3.2017 / 10:16

לפני כשבועיים הציגה אפליקציית ווטסאפ ליותר ממיליארד משתמשיה דרך להיות חברתיים יותר - אפשרות לפרסום סטטוס פומבי הכולל תמונות, טקסט מעוצב ואימוג'י; העתק כמעט מדויק של תכונת הסיפורים (Stories) מסנאפצ'ט. הבעיה הייתה שהפיצ'ר הזה החליף את שורת הסטטוס הפשוטה

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
מתחילים להתקפל. אפליקציית ווטסאפ/ShutterStock

עד כה התרגלנו לקבל את הבשורות על חידושים בווטסאפ בהתרגשות ורוב המשתמשים מיהרו לאמץ את הפיצ'רים של אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית אבל נדמה שהחידוש האחרון לא ממש תפס, והפיצ'ר שהוסר עם השינוי בכל זאת חסר, למרות שלא נעשה בו שימוש רב.

לפני כשבועיים הציגה אפליקציית ווטסאפ ליותר ממיליארד משתמשיה דרך להיות חברתיים יותר - אפשרות לפרסום סטטוס פומבי הכולל תמונות, טקסט מעוצב ואימוג'י; העתק כמעט מדויק של תכונת הסיפורים (Stories) מסנאפצ'ט. הפיצ'ר הזה החליף את הסטטוס הטקסטואלי הקצר הקבוע אבל קשה לומר שנרשמה התלהבות רבה ברשת סביב ההשקה, וכעת נראים סימנים ראשונים וחריגים יחסית של התקפלות מצד ווטסאפ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות תפס עניין הסטוריז בווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה הודיעה כי בקרוב יוכלו המשתמשים לעדכן סטטוס גם שלא באמצעות התכונה החדשה, אלא בנוסחה הישנה יותר: בחירה במצב נתון מראש כדוגמת "בעבודה", "בבית הספר" או "הסוללה עומדת להתרוקן", דרך תפריט ההגדרות של האפליקציה. עד סוף השבוע הבא אמור העדכון להגיע לכל משתמשי האפליקציה באנדרואיד, ומעט מאוחר יותר גם למשתמשי ווטסאפ באייפון.

"שמענו מהמשתמשים שלנו שאנשים מתגעגעים לאפשרות ליצור עדכון טקסט קבוע בפרופיל שלהם", נמסר מהחברה. "במקביל, אנו ממשיכים לפתח את תכונת הסטטוס החדשה המאפשרת לאנשים לשתף בצורה מהנה תמונות, סרטוני וידאו וגיפים עם חברים ובני משפחה לאורך היום". נראה כי בינתיים, אם כן, ווטסאפ לא מוותרים על חזון הסטטוס החדש, אלא רק מנסים לשלב אותו טוב יותר באפליקציה הקיימת.

מה שבטוח, השינוי שייחלו לו באפליקציה לא קרה ורוב המשתמשים לא החלו לייצר סטטוסים צבעוניים ולהתעדכן אחד בנעשה אצל השני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשתמשים עדיין רוצים את שורת הטקסט הקבועה שהוסרה בשביל לפנות מקום לפיצ'ר הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully