וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי כבר לא העוזרת הדיגיטלית הכי טובה באייפון

אילן גלר

19.3.2017 / 10:28

לאחר התקנת האפליקציה של אמזון, תוכלו לדבר עם אלקסה בלחיצה אחת על סמל המיקרופון. כעת נראה כי העוזרת הדיגיטלית של אפל היא אחת האפשרויות הפחות מוצלחות לאייפון אם אתם מחפשים אפליקציה שתוכל לסייע לכם לנהל את היום

סירי בעברית. מערכת וואלה!
סירי בעברית - אפילו יותר גרועה מסירי באנגלית./מערכת וואלה!

סירי, העוזרת הדיגיטלית של אפל, הולכת ומאבדת את המונופול שלה על האייפון. תחילה הציעה גוגל למשתמשי המכשיר תחליף בדמות אפליקציית החיפוש הרשמית שלה הכוללת גם תמיכה בהפעלה קולית, וכעת מצטרפת גם אלקסה של אמזון, שהוטמעה באפליקציה הרשמית של החנות המקוונת למכשירי iOS.

לאחר התקנת האפליקציה של אמזון, תוכלו לדבר עם אלקסה בלחיצה אחת על סמל המיקרופון. אלקסה היא ללא ספק עוזרת דיגיטלית מתקדמת יותר מסירי, הן ביכולתה להבין בקלות משפטים מורכבים (ומבטאים שאינם בריטיים או אמריקניים), והן במגוון השירותים שהיא מציעה: החל ממתן תשובות לשאלות טריוויה שונות, ועד לשליטה באביזרי בית חכם ואפילו מכוניות התומכות בה.

כמובן שבאמזון מקווים שהמשתמשים ייעזרו באלקסה גם לצורך קניות באפליקציה, חיפוש מוצרים והשוואת מחירים. עד לשדרוג משמעותי ביכולותיה של סירי (לפי השמועות ייתכן שדרוג כזה במסגרת מערכת ההפעלה הבאה למכשירים ניידים, iOS 11), עושה רושם כי העוזרת הדיגיטלית של אפל היא אחת האפשרויות הפחות מוצלחות לאייפון אם אתם מחפשים אפליקציה שתוכל לסייע לכם לנהל את היום ולמצוא תשובות מהירות לשאלות באמצעות פקודות קוליות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלקסה התגנבה לאייפון דרך אפליקציית אמזון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully