וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון התפוצץ לעיני המצלמה במעבדת תיקונים

אילן גלר

21.3.2017 / 9:34

לטענת הלקוח, הסוללה שהתפוצצה היא הסוללה המקורית של אפל שהגיעה ביחד עם המכשיר, אבל כנראה לאחרונה עבר עליה משהו שגרם לה להפסיק לתפקד כמו שצריך ולבסוף להתפוצץ. בשל האדים הרעילים החנות נסגרה למשך היום

צילום מסך

גאדג'טים אלקטרוניים מתפוצצים כנראה ימשיכו להתפוצץ בעתיד הקרוב, והפעם תורו של אייפון שתועד והפך לוויראלי. בשלב זה אין כל התייחסות רשמית מצד אפל לתקרית, אבל בשל העובדה שהסוללה לא הייתה תפקדה כמו שצריך רק לאחרונה, יש סיכוי שמדובר בטיפול לא נכון במכשיר אחרי שיצא מהמפעל.

בסרטון שצולם במדינת קווינסלנד שבאוסטרליה, בתוך מעבדת סלולר, נראה הלקוח עם האייפון מתלונן שסוללת המכשיר מסוג אייפון 6 פלוס אינה מחזיקה מעמד במשך יום עבודה רגיל. במהלך השיחה עם עובדי המעבדה, החל לפתע המכשיר לבעור בידו של הלקוח.

אייפון מתפוצץ בחנות באוסטרליה. צילום מסך
הרגע בו האייפון החל להתלקח./צילום מסך

השריפה כובתה רק באמצעות מטף שאותו הביא בזריזות עובד במעבדה, ולאחר מכן נותרה החנות סגורה במשך כל היום בשל חשש לנזק בריאותי בשאיפת האדים שנפלטו מהסוללה הבוערת. כשחזרו העובדים למחרת, מצאו את שאריות האייפון המפוצץ, הרוס ומושחר לחלוטין. ניתן לראות בקלות שהסוללה התרחבה הרבה מעבר לגודלה המקורי, ואינה מסוגלת עוד להיכנס למארז המכשיר.

לטענת הלקוח, הסוללה שהתפוצצה היא הסוללה המקורית של אפל שהגיעה ביחד עם המכשיר, ושום שינוי לא נעשה בו מלבד שימוש במארז מגן קשיח מתוצרת חברת Otterbox. עד כה אפל כאמור לא פרסמה תגובה רשמית למקרה, אם כי על סמך מקרים קודמים כבר אפשר לצפות להכחשה גורפת כי מדובר בתופעה כללית, וטענות בדבר ליקויי ייצור מקריים אך ורק במכשיר שהתפוצץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייפון השרוף אחרי שכובתה השריפה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully