וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים ללא טעינה וסוללה בטיחותית: וואווי השיקה בארץ את Mate 9

20.3.2017 / 11:04

לפאבלט הדגל של וואווי יש מפרט משוכלל, סוללה שמספיקה ליומיים עבודה בין טעינות, מסך גדול ומראה קרבי ויוקרתי. הבוקר הוא נוחת בישראל עם תג מחיר של יותר מ-3,000 שקלים ושירות תיקונים עד הבית

עריכה: טל רזניק

(בסרטון: מייקי לוי בוחן את מייט 9 בהשקה העולמית במינכן)

כארבעה חודשים אחרי שהושק בעולם, וואווי מייט 9 - פאבלט הדגל של ענקית הסלולר הסינית, מגיע לישראל. מייט 9 ממשיך להציע חיי סוללה מרשימים כמו קודמו, מייט 8, ולדברי החברה הסוללה אמורה להספיק ליותר מיומיים של שימוש. למייט ערכת השבבים המתקדמת ביותר של וואווי, Kirin 960, ולדברי החברה המעבד שלהם מספק את הביצועים הטובים ביותר בשוק המעבדים מרובי-הליבות.

בנוסף ל-Kirin 960 מתומן-הליבות, למייט 9 יש 4 גיגה זיכרון RAM ונפח אחסון של 64 גיגה. סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה אמורה להספיק, כאמור, לדברי החברה ליותר מיומיים של עבודה בין טעינות גם תודות לנפחה וגם בזכות ניהול חכם של צריכת האנרגיה.

למייט 9 מסך בגודל 5.9 אינץ' עם ציפוי 2.5D ברזולוציית Full HD. גרסה נוספת ומוגדלת של המכשיר היא מייט 9 פרו עם מסך בגודל 5.5 אינץ'. לפרו 6 גיגה זיכרון RAM ואותה סוללה וערכת שבב. בנוסף תציע וואווי את הגרסה המיוחדת של דגם הפרו, שעוצב על ידי פורשה.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
לא זול אבל מציע חוויית שימוש מפנקת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המייט 9 הרגיל יימכר בארץ בסכום של 3,399 שקלים ויגיע בצבע כסוף, מייט 9 פרו יימכר בסכום של 3,949 שקלים ויוצע בצבעים זהוב וכסוף. דגם הפורשה זמין לרכישה רק באלמ דיוטיפרי בסכום של 1,349 דולרים בצבע אפור.

המכשיר מגיע עם ממשק Emui 5.0 החדש של החברה, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט. הוא מצויד בחיישן טביעות אצבע, המאפשר הגנה על אפליקציות, יש לו ארבעה מיקרופונים - שניים בכל צד - להקלטה היקפית וסינון רעשים מתקדם. הוא מגיע עם טכנולוגיית הטעינה המהירה של וואווי, SuperCharge, ולדברי החברה טעינה של 30 דקות מספיקה כדי להגיע ל-58 אחוזי סוללה. הסוללה מצוידת במנגנון הגנה המנטר את מתח החשמל, הזרם והטמפרטורה בזמן אמת כדי לנטרל סיכוני בטיחות וגם לשמור על חיי סוללה ארוכים יותר.

שיתוף הפעולה של וואווי עם לייקה נמשך גם בדגם הזה, ולא רק בסדרת ה-P. למייט 9 צמד מצלמות אחוריות, הפועלות בתיאום כדי ליצור עומק שדה טוב יותר - מצלמה צבעונית של 12 מגה-פיקסל ומצלמת שחור-לבן של 20 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2. מייט 9 היה הסמארטפון הראשון עם עדשה כפולה, שעושה שימוש בטכנולוגית Pixel Binning המשפרת משמעותית את צילומי הלילה.

וואווי מציעה בישראל תיקון עד הבית (או איסוף על ידי שליח) פעמיים בשנה הראשונה ללא תשלום לכל מי שירכוש את המכשיר במסגרת האחריות. התיקון יהיה בתשלום במקרה של נזק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך הצילום הכפול של לייקה גם בפאבלט./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully