וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S8 יהיה הסמארטפון הכי מהיר בשוק - בפער גדול

אילן גלר

21.3.2017 / 9:14

אם אכן מדובר בסרטון אמין של מבחן Antutu (וזה כנראה המצב), התוצאות מציבות את הגלקסי S8 במקום בטוח כסמארטפון המהיר ביותר בשוק. הציון הסופי - 205,284 נקודות, גבוה בכ-50 אחוזים מהתוצאה הטובה ביותר שנרשמה על הגלקסי S7

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראה מכשיר הדגל החדש של סמסונג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג אומנם מתכננת להכריז באופן רשמי על מכשיר הדגל החדש שלה, גלקסי S8, באירוע שייערך בניו-יורק ב-29 במרץ, אך נדמה שהמדליפים לא הותירו לה עבודה רבה. לאחר שכבר ראינו בדיוק כיצד הסמארטפון המרשים נראה, סרטון וידאו חדש שהגיע לרשת חושף מבחן ביצועים הכולל גרפיקה תלת-ממדית מתקדמת וחישובים מתמטיים מסובכים - כל אלו נועדו לבחון כמה מהיר הגלקסי S8 יכול להיות כשהוא נדרש לקצה גבול יכולתו.

אם אכן מדובר בסרטון אמין של מבחן Antutu (וזה כנראה המצב), התוצאות מציבות את הגלקסי S8 במקום בטוח כסמארטפון המהיר ביותר בשוק. הציון הסופי - 205,284 נקודות, גבוה בכ-50 אחוזים מהתוצאה הטובה ביותר שנרשמה על הגלקסי S7. זהו גם נתון גבוה יותר משל אייפון 7, שנחשב עד היום לסמארטפון המהיר בשוק עם ציון של 178,397 נקודות.

מאחר והמתחרה הישיר של גלקסי S8 הוא G6 של LG, המבוסס על דור אחד אחורה של מעבד סנאפדרגון (835 לעומת 821), אין לו סיכוי רב להביס את סמסונג במבחן הזה. באפל, לעומת זאת, ישמחו לשוב ולתפוס את הכתר, אך החברה עם התפוח אינה צפויה לחשוף את מכשירי האייפון החדשים עד ספטמבר, כך שסמסונג תהנה מחודשים רבים של הובלה לפחות בתחום הזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צפו במבחן הביצועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully