וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן שיקבע חד משמעית - האם אתם מכורים לפורנו?

22.3.2017 / 10:09

מבחן קצר שפותח ע"י פסיכולוגים מביני עניין צפוי להסיר מכם כל צל של ספק בנוגע למקום שהפורנו לוקח בחייכם: האם אתם צופים בפורנו כמו האדם הממוצע או שאתם למעשה ממש מכורים לדבר הזה וחייבים גמילה?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה - צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק/מערכת וואלה! News

בסרטון – צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק

השנה היא 2017 וכבר אין צורך להתבייש בזה. כולנו, גברים ונשים, צופים בפורנו במידה כזו או אחרת. זה לא סוד. סתם כדי שתקבלו הבנה על ממדי התופעה, אתר הפורנו הגדול pornhub פרסם שבשנה שעברה נרשמו אצלו 4.6 ביליון שעות צפייה בפורנו. כן, זה מטורף!

הבעיה אינה האם אתם צופים או לא צופים בפורנו - אלא האם רמת הצפייה שלכם כבר נחשבת להתמכרות? אולי אתם רק חושבים שזה לא תופס חלק מרכזי בחיים שלכם, אך למעשה אתם מכורים קשות? המבחן הבא יקבע האם אתם מכורים אמיתיים או שמידת הצפייה שלכם בפורנו נמצאת בטווח התקין.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נסו לנחש: האם זה שם של סטארט-אפ ישראלי או שחקנית פורנו?

לכתבה המלאה

פסיכולוגים מאוניברסיטת בודפשט – שפיתחו את המבחן הקצר – דיברו על ההתמכרות לפורנוגרפיה במחקר שלהם: "זיהינו חיתוך אופטימלי שיאבחן בין צופי פורנו מכורים ולא מכורים". מחקר נוסף שנערך ע"י חוקרים מאוניברסיטת לבאל בקוויבק הוסיף שצופי פורנו נופלים ל-3 קטגוריות: פנאי, מצוקה או כפייתיות. החוקרים דיברו על המשתמשים הכפייתיים: "נמצא כי הם בעיקר גברים. הם דיווחו על רמת כפייתיות גבוהה, על מאמצים עצומים לגשת לחומרים פורנוגרפיים ועל מצוקה רגשית גבוהה בכל הקשור לשימוש בפורנו". מפתחי המבחן כבר קבעו כי 4% מהאנשים שצופים בפורנו האם למעשה מכורים. זה תורכם לשנות את המאזן.

ענו בכנות. התוצאות אנונימיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully