וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שישגעו את החתול שלכם - ושוות כל רגע

24.3.2017 / 6:21

כן, קראתם נכון. האפליקציות הבאות מיועדות לשעשע חתולים (ולהצחיק את הבעלים) והן עושות את העבודה מצוין. דגים, זוחלים, רטט ופסנתר הם רק חלק מהפיתויים. הורידו עכשיו: האפליקציות חינמיות, ההנאה - פרייסלס

צלמים זמניים מורשים

אם חיית המחמד שלכם נוהגת להתעלם מכם כשמתחשק לה ולדרוש כמות מוגזמת של תשומת לב במקרים אחרים, כנראה שהכנסתם לביתכם (וללבכם) חתול. אם ברגעים האלה אתם צריכים לסיים משהו חשוב, ואין לכם אפשרות להתייחס אליהם תשמחו לדעת שלהפקיר את הלפטופ לישבנם זה לא הפתרון היחיד שנותר לכם.

אם החתול שלכם מצפה למשחקים, אבל אין לכם ממש זמן או סבלנות אליו, קבלו המלצות לכמה אפליקציות שאינן מיועדות לבני אדם אלא לחתולים עצמם שישחקו בהן. זה מציב את הסמארטפון או הטאבלט בסכנת שריטות, נשיכות ונפילות אבל לפחות תזכו בכמה רגעים של שקט, בהם כולם יהיו מרוצים.

Cat Fishing 2

המשחק הזה מציג על המסך דגים וירטואליים, המשייטים בים, והחתול נדרש לתפוס אותם בזריזות כדי לקבל נקודות. חתולים מבינים את כללי המשחק ללא שום הסברים, ובמידה והם מאבדים עניין תשמיע האפליקציה לאחר 30 שניות צליל "מיאו" עוצמתי כדי לנסות ולמשוך אותם בחזרה.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

Relax My Cat

האפליקציה הזו היא למעשה נגן מוזיקה לחתולים. אתם בוחרים את האווירה המתאימה ("מוזיקה לפני השינה", "מוזיקה למשחקים", "מוזיקה להרגעת חתלתולים" וכו'), והאפליקציה תתחיל לנגן ברקע למשך הזמן שתקבעו.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

Cat Alone 2

בתחילת המשחק הזה אתם מתבקשים לבחור חפץ אחד מתוך שש אפשרויות: עכביש, אור אדום, עכבר ועוד מיני צעצועים החביבים על חתולים. לאחר מכן יתבקש ידיכם הפרוותי להתנפל על המסך כדי לתפוס את החפצים הללו. אפשר גם להפעיל רטט להעצמת החוויה.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

JitterBug

עכבישים, חיפושיות, זחלים ושאר חרקים יתרוצצו על המסך וישגעו את החתול שלכם בדרך לתפוס אותם. גם כאן, החתולים לא נזקקים להסברים מיותרים לפני שיעוטו על המסך בדרך לתפוס עוד פרת משה רבנו תמימה. בגרסה המשודרגת תוכלו גם להגדיר משחק לא מוגבל בזמן - עד שלחתול יימאס.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

Magic Piano

במקור, האפליקציה הזאת נועדה לבני אדם אך עד מהרה גילו שחתולים לא מסוגלים לעמוד בפניה. ולא, אלו לא בדיוק נעימות הפסנתר שמשגעות את החתולים. בזמן הניגון טיפות זרחניות ממלאות את המסך והאינסטינקט החתולי לתפוס אותן עושה את שלו. הם פשוט לא יעמדו בזה.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

בונוס: שתי אפליקציות גם לבעלי החתולים

Cat Simulator

המשחק הזה מיועד דווקא לרגעים בהם אתם קצת מתגעגעים לחתול שלכם. כאן תוכלו לבחור את החתול החביב עליכם, ואז לצאת למסע הרס הכולל גירוד ושריטת שטיחים, תפיסת עכברים ועוד הרבה בלגאן.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

Pet First Aid

האפליקציה שפותחה על ידי הצלב האדום האמריקני, מסייעת לבעלי חתולים לאבחן ולטפל בבעיות רפואיות מהן סובלות חיות המחמד. האפליקציה גם תלווה אתכם צעד אחר צעד במענה למקרי חירום רפואיים נפוצים. היא חינמית לחלוטין ומתאימה גם לבעלי כלבים.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעות של הנאה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully