וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תחשוף החודש את הבינה המלאכותית שלה - ביקסבי

אילן גלר

22.3.2017 / 9:50

מתחיל להיות צפוף על ספסל הבינות המלאכותיות: ביקסבי אומנם תופיע לראשונה בגלקסי S8, שיושק בסוף החודש, אך עשויה בסופו של דבר להגיע לכל קו המכשירים החכמים של סמסונג, החל מטלוויזיות ועד למקררים ומזגנים. בשלב הזה, ההתמחות שלה היא ביצוע פקודות קוליות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסי S8 שדלף לכאורה לרשת. בעוד שבוע נדע כמה משודרג המכשיר הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסמסונג עדיין לא מוכנים לחשוף רשמית את עיצובו של מכשיר הגלקסי S8 החדש (למרות שתמונות רבות דלפו לכאורה כבר לרשת), אך בחברה מוכנים לאשר פרטים על אחד החידושים המרכזיים שיכללו בסמארטפון הדגל שיושק בסוף החודש - בינה מלאכותית חדשה בשם ביקסבי, שתצטרף לשוק הסייענים הדיגיטליים העמוס, ותפעל לצד שירות Google Assistant המוטמע במערכת ההפעלה אנדרואיד.

בעוד שרוב המתחרים בתחום משקיעים מאמץ רב ביצירת ממשק, המסוגל לענות על שאלות ולספק מידע לפי בקשה, ביקסבי אמור למעשה להחליף את מסך המגע ולהפוך לממשק שליטה אלטרנטיבי ומבוסס פקודות קוליות באפליקציות. "הרבה מתוכנות הבינה המלאכותית הן לא יותר מאפליקציות חיפוש משוכללות", טוען אינג'ונג רי, האחראי על התשתית הטכנולוגית של ביקסבי. "ביקסבי יוצר למעשה ממשק מסוג חדש עבור סמארטפונים". בחברה אומרים שניתן יהיה לתפעל את הסמארטפון בלי לגעת בו כלל.

ביקסבי אומנם תופיע לראשונה בגלקסי S8 (ואף תזכה לכפתור ייעודי לצורך הפעלה מהירה, שיוצב מתחת לכפתורי עוצמת השמע), אך עשויה בסופו של דבר להגיע לכל קו המכשירים החכמים של סמסונג, החל מטלוויזיות ועד למקררים ומזגנים. לפני כמה חודשים רכשה סמסונג את חברת Viv, שפיתחה את "דור העתיד של סירי" והוקמה על ידי כמה מעובדי אפל לשעבר, אך הטכנולוגיה הזו טרם שולבה בביקסבי כך שייתכן ובדור הבא, ביקסבי תדע גם לענות על שאלות מורכבות ולא רק לבצע פקודות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully