וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים להשקה: כל מה שאנחנו יודעים על גלקסי S8 - שזה כמעט הכול

26.3.2017 / 8:35

איך ייראה המכשיר, אילו לחצנים הוסרו ואילו נוספו, ערכת השבב, זיכרון העבודה, המסך, מערכת ההפעלה ואפילו צבעים ומחירים - אם לסמוך על חלק מהמדליפים האמינים ברשת, לסמסונג לא נשאר כמעט שום דבר לחשוף ב-29 במרץ. אז למה לצפות בגלקסי הבא?

בשלוש שנים האחרונות ניצלה סמסונג את תערוכת המובייל הגדולה של ברצלונה (MWC) כדי להכריז על מכשיר הדגל החדש שלה, אך בעקבות פרשת נוט 7 המתפוצץ קבעה ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית את תאריך ההשקה לגלקסי S8 לתאריך 29 במרץ, באירוע נפרד שלא טובע בשבוע של השקות. בסוף החודש תקיים החברה מסיבת עיתונאים בניו-יורק בה תחשוף את הסמארטפון החדש אבל חרושת השמועות וההדלפות ברשת לא הותירה מידע רב שעוד לא נחשף. אז איך ייראה ומה יציע, ככל הנראה, מכשיר הדגל החדש של סמסונג?

לפי השמועות, סמסונג תשיק את ה-S8 בשני גדלים. דגם סטנדרטי עם מסך בגודל 5.7 אינץ' וגרסה מוגדלת עם מסך 6.2 אינץ'. בשונה מסדרת ה-S7 שהגיעה עם מסך שטוח או עם מסך מעוקל, שני הדגמים של S8 יגיעו עם מסך מעוקל בצדדיו (כמו ב-Edge). בדומה לחברת LG, מכשיר הדגל של סמסונג יגיע עם שוליים דקיקים ואפילו כפתור הבית המוכר יעלם לצורך הפחתה מרבית של השוליים והעלאת יחס המסך. כלומר, כמעט וכל חזית המכשיר תהיה מכוסה מסך, כמו ב-G6, כאמור, שהושק בשבוע שעבר בישראל.

מאחר וכפתור הבית, ששימש גם כקורא טביעות אצבע, יעלם החברה תצייד את המכשיר בחיישן טביעות אצבע בחלקו האחורי, לצד המצלמה. הלחצנים האחרים יישארו בצד, בדומה למכשירים הקודמים, למעט תוספת שתיועד כנראה לסייען הדיגיטלי. בניגוד לחלק מהשמועות ברשת, חובבי האוזניות יכולים לנשום לרווחה מאחר ושקע האוזניות הסטנדרטי (3.5 מילימטרים) יישאר ב-S8.

גלקסי S7 הוא מכשיר מאוד משוכלל אבל כנראה שהוא לא היה מהיר מספיק כי לפי מבחן ביצועים של Antutu, שדלף לכאורה, הדגם החדש יציג ביצועים משופרים ב-50 אחוזים וישאיר את אייפון 7 ושאר המתחרים מאחור. אם להסתמך על הדיווח הזה, גלקסי S8 יהיה הסמארטפון המהיר ביותר שיצא לשוק עד כה. המכשיר יגיע עם ערכת השבבים Exynos 8895 מתוצרת סמסונג ואילו השוק האמריקני והסיני ייהנו מערכת השבבים, סנאפדרגון 835 של קוולקום. בנוסף יגיע המכשיר עם 4 גיגה זיכרון RAM, מערך צילום משופר שכולל מצלמה אחורית ברזולוציית 12 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל, לצד קורא קשתית עין, לאבטחה משופרת ו-64 גיגה לאחסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לפי הדיווחים ברשת, גלקסי S8 יהיה המכשיר החכם הראשון של סמסונג שיכלול את העוזרת הדיגיטלית החדשה של סמסונג, המכונה ביקסבי (Bixby). בעוד שרוב המתחרים בתחום כמו אפל, גוגל ומיקרוסופט, משקיעים מאמץ רב ביצירת ממשק, המסוגל לענות על שאלות ולספק מידע לפי בקשה, ביקסבי אמורה למעשה להחליף את מסך המגע ולהפוך לממשק שליטה אלטרנטיבי המבוסס על פקודות קוליות בלבד. ביקסבי אומנם תופיע לראשונה בגלקסי S8 (ואף תזכה לכפתור ייעודי לצורך הפעלה מהירה, שיוצב מתחת לכפתורי עוצמת השמע), אך עשויה בסופו של דבר להגיע לכל קו המכשירים החכמים של סמסונג, החל מטלוויזיות ועד למקררים ומזגנים.


לפי הדיווחים ברשת, המכשיר יגיע עם אנדרואיד 7 נוגט לצד ממשק TouchWiz מרוענן. ה-S8 וה-S8 פלוס יגיעו בצבעים שחור, אפור וכסוף. נראה גם שאפילו המחירים ותאריך תחילת ההשקה דלפו. על פי המדליף הידוע והאמין, איוון בלאס, גלקסי S8 יעלה באירופה 799 אירו, בעוד שגרסת ה-S8 פלוס תעלה 899 אירו. המכשירים יהיו זמינים לרכישה החל מ-21 באפריל, אך עדיין לא ברור מתי הם יעשו עלייה רשמית לישראל.

אנחנו נהיה במסיבת העיתונאים שתתקיים בניו-יורק, ונעביר אותה בשידור חי בפייסבוק של וואלה! TECH.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully