וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה הסינית של LG G6 הושקה בישראל - באלף שקלים פחות

27.3.2017 / 12:32

שיאומי Mi 5S פלוס מציע מערך צילום כפול בגבו, 4 גיגה זיכרון RAM, מעבד סנאפדרגון 821 וסוללה בנפח גדול. איתו השיקה היבואנית גם את שיאומי Mi 5S שנמכר בפחות מאלפיים שקלים ומציע גם מפרט מתקדם. שני המכשירים ישווקו במלאי מוגבל

שוק הביניים ממשיך להתחמם: חברת המילטון, היבואנית רשמית של שיאומי בישראל, השיקה הבוקר שני סמארטפונים חדשים עם מפרט מתקדם: Mi 5S ו-Mi 5S פלוס. שני המכשירים מציעים מפרט פרימיום במחיר של מכשירי ביניים, אבל המתקדם יותר מבין השניים מציע תמורה מעולה לכסף.

שני הדגמים היו מיועדים לשיווק בסין בלבד אך בשל ביקוש גבוה בישראל למוצרים מהסדרות הגבוהות של שיאומי, היבואנית החליטה לשווק את שני הדגמים רשמית גם בארץ. עם זאת, שני הדגמים ישווקו בישראל במלאי מוגבל.

לשיאומי Mi 5S פלוס מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית Full HD, שבב סנאפדרגון 821 של קוולקום, 4 גיגה RAM ואחסון בנפח 64 גיגה. אמנם המסך (ויחס הגוף-מסך) אינו מתקרב לרמה של ה-G6 מבית LG, אבל המעבד, זיכרון העבודה ורכיבים נוספים זהים, מה שהופך את המכשיר הזה אולי למכשיר הביניים המתקדם ביותר בארץ כיום.

מה זה חיישן טביעת אצבע אולטרסוני?

למכשיר מצלמה אחורית כפולה של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 4 מגה פיקסל עם פיקסלים מוגדלים. הוא מגיע עם סוללה בקיבולת של 3,800 מיליאמפר-שעה מפנקת שאמורה להספיק ליותר מיום עבודה מלא ומחירו בארץ עומד על 2,199 שקלים ביבוא רשמי הכולל שנתיים אחריות.

שני הדגמים הם גרסאות מתקדמות, חזקות ומהירות יותר של Mi 5, הנחשב לאחד המכשירים המוצלחים ביותר של היצרנית הסינית. המכשירים מיוצרים במפעל פוקסקון, לצד האייפונים של אפל, ומשלבים טכנולוגיות מתקדמות במחיר נוח. "אנו גאים להביא לישראל בייבוא רשמי את המכשירים המתקדמים ביותר של שיאומי, שזוכים למחמאות וביקורות חיוביות מקיר לקיר", אומרים בחברת המילטון.

שיאומי Mi 5S מגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ', מעבד סנאפדרגון 821, זיכרון עבודה בנפח 3 גיגה RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. יש לו מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל מבית סוני (IMX378) והוא מציע חיישן טביעת אצבע אולטרסוני - המסתתר מתחת למשטח הזכוכית. יש לו סוללת 3,200 מיליאמפר שעה והוא משווק בסכום של 1,999 שקלים עם שנתיים אחריות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי Mi 5S פלוס - מפרט משודרג במחיר משתלם מאוד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את המראה הסיני הקלאסי לא הצליחו לשדרג - שיאומי Mi 5S פלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully