וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכי זול לקנות בארץ את LG G6? כל המחירים בכל הרשתות

28.3.2017 / 8:35

סמארטפון הדגל של ענקית היצרנית הקוריאנית הוא כרגע המכשיר המתקדם ביותר בישראל, והמחיר שלו בהתאם. שבוע לאחר ההשקה בארץ ניתן להבחין בהבדלים קלים במחיר בין הרשתות השונות; מי שיקנה כעת את המכשיר כבר לא יקבל את השעון החכם של LG במתנה

צלמים זמניים מורשים

שבוע לאחר השקת סמארטפון הדגל של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית בישראל, ניתן כבר לראות הבדלים קלים במחירי G6 בין הרשתות והחנויות השונות. המכירה המוקדמת של המכשיר החלה בשבוע שעבר ואתמול הוא הגיע רשמית למדפים.

בעת ההשקה הכריזה היבואנית, רונלייט, כי מחירו המומלץ של המכשיר לצרכן עומד בישראל על 3,400 שקלים, אבל כאמור זה לא מחיר קבוע בכל הרשתות. ברשת מחסני חשמל תוכלו לרכוש את ה-G6 בסכום של 3,300 שקלים עם אפשרות לפריסת של 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה. הרשת מציעה טרייד-אין עד 2,000 שקלים ומשקפי מציאות מדומה בשווי 99 שקלים מתנה.

באתר וואלה שופס, באופיס דיפו, ברשת חנויות אייבורי וברשת חנויות KSP מחירו של ה-G6 עומד על 3,369 שקלים. ברשת פרטנר ה-G6 נמכר בסכום של 3,379 שקלים וברשת דינמיקה ובסלקום תוכלו לרכוש את המכשיר בסכום של 3,390 שקלים, עד 12 תשלומים ללא ריבית.

ברשת פלאפון עולה המכשיר 3,399 שקלים, עד 12 תשלומים ללא ריבית ומקבלים חמש שנות אחריות על המכשיר. לדברי היבואנית, רונלייט, כל מי שירכוש את המכשיר עד ה-30 באפריל יזכה לאחריות המורחבת בשווי אלף שקלים, ותיקון חד-פעמי חינם של שבר במסך בשנה הראשונה מיום הקנייה.

חשוב לציין כי בין הרשתות השונות חולקו אלף שעונים חכמים מסוג LG WATCH STYLE, שמחיר כל אחד 1,200 שקלים. לדברי LG ישראל המלאי הזה כבר הסתיים, כך שפרסומים המראים כי הרוכשים יזכו בשעון מתנה כבר לא רלוונטיים.

LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
מסך גדול, גוף אלגנטי עמיד למכות, מפרט מפנק ועוד. LG G6./צילום מסך, מייקי לוי

על מה כל הרעש?

ל-G6 גוף עשוי מאלומיניום וזכוכית, ומאופיין בעיצוב מינימליסטי וחלק מכל צדדיו. הסמארטפון מאוד נעים למגע ובזכות מסגרת המתכת והגימור הרך הוא משדר אלגנטיות מינימליסטית. גבו של ה-G6 שטוח והמצלמה מוטמעת לחלוטין ללא בליטה.

הסמארטפון הזה מציע כוח עיבוד רב אבל השדרוג העיקרי בו הוא בחוויית המולטימדיה. המסך בגודל 5.7 אינץ' ביחס של 18:9 (2 ל-1) נדחס לגוף מכשיר שהגיע בעבר עם מסך של 5.3 אינץ'.

זה התאפשר בזכות צמצום השוליים העליונים והתחתונים כך שכעת המסך מכסה יותר מ-80 אחוזים משטח חזית המכשיר. את השוליים העליונים במכשיר הצליחה LG לכווץ בזכות ארגון מחדש של המצלמה, החיישן והרמקול בשורה בצד הקדמי העליון. הפינות המעוגלות של הגוף ושל הצג לא רק מעניקות אחידות לעיצוב אלא גם מפזרות את עוצמת המכה במקרה שהטלפון נופל.

G6 מצויד בערכת השבב, סנאפדרגון 821 של קוולקום, 4 גיגה זיכרון RAM והוא הסמרטפון הראשון המציע צפייה בתקן Dolby Vision ותומך גם בתקן HDR10. שני התקנים מציבים את הרף גבוה מאוד בכל הקשור לחוויית צפייה במסך קטן ומציעים מגוון צבעים רחב יותר עם בהירות ברמה גבוהה ביותר.

למכשיר מערך צילום משולש ומוכר ממכשירי LG הקודמים: מצלמת 5 מגה פיקסל קדמית עם זווית רחבה של 100 מעלות , ומערך אחורי כפול עם חיישן 13 מגה פיקסל ועדשה רחבה בזווית 125 מעלות ועוד עדשה נוספת בזווית סטנדרטית. הזווית הרחבה מאפשרת להכניס יותר פרטים לתמונה, גם בתמונות סלפי, וגם מצמצמת גם את העיוותים שבשולי התמונה ומפיקה תמונות טבעיות יותר.
ממשק הצילום ב-G6 מאפשר לפצל את צג ה-18:9 לשני ריבועים זהים וכך המשתמש יכול לצלם תמונות ביחס של 1:1 בחלון אחד ובמקביל לבדוק, לערוך ולהעלות תמונות בחלון שלצדו. בנוסף, יש אפשרות מובנית ליצור קבצי GIF באמצעות שילוב של 2 עד 100 תמונות מהגלריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
המחיר משתנה קלות בין הרשתות השונות. את השעון מתנה כבר לא תקבלו./צילום מסך, מייקי לוי

למכשיר 32 גיגה פנימיים לאחסון עם אפשרות להרחבת זיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD עד 2 טרה (2,000 גיגה). לראשונה LG מוותרת על אחד הפיצ'רים שהפכו את מכשיריה לאטרקטיביים עבור משתמשים כבדים - הסוללה הנשלפת. ב-G6 מותקנת סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה שאינה ניתנת לפירוק על ידי המשתמש, אך נראה שהפיצוי שמציעה החברה שווה את ההקרבה - עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 , מה שאומר שניתן לשהות עם המכשיר בעומק של עד 1.5 מטרים למשך חצי שעה.

G6 מצויד כמובן בחיישן טביעות אצבע ובכל רכיבי הקישוריות, וגם תאימות לרשתות סלולר בדור 4.5 (LTE-A). הוא מגיע עם חיבור USB מסוג C המאפשר טעינה מהירה בטכנולוגיית Qualcomm Quick Charge™ 3.0 וישווק בצבעים "פלטינום קפוא", "לבן מיסטי" ו-"שחור אסטראלי".

מבחינת עמידות, LG ממשיכה את הקו של ה-V20 ומציעה מכשיר שמסוגל להתמודד עם נפילות ומכות ואף מחזיק מעמד במבחני טמפרטורה גבוהה, ושריטות על גוף המכשיר. G6 משתמש בתוכנה ייחודית המפזרת חום ומורידה את הטמפרטורה כדי למנוע התחממות יתר ואולי אף תקלה בסוללה. LG למדו מפרשת הנוט 7 המתפוצצים של סמסונג, ולראשונה החברה עושה שימוש בצינור פנימי לפיזור החום בתוך המכשיר. סילוק נוסף של החום הושג באמצעות מיקום הרכיבים הרגישים ביותר כמה שיותר רחוק זה מזה.

ה-G6 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט העדכנית, עליה מולבש הממשק הייחודי של LG. בנוסף, ה-G6 הוא המכשיר הראשון שיוצא לשוק עם Google Assistant מובנה, הפועל באופן אינטואיטיבי ובלתי מורגש עם כל האפליקציות של LG ומאפשר למשתמשים לקבל תשובות מהירות, לנהל מטלות יומיומיות, ליהנות מהמוזיקה והסרטונים הטובים ביותר ומאפשר חיפוש מידע במכשיר במהירות וביעילות גבוהות מתמיד, בדומה לסירי של אפל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully