וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים ללא טעינה: מייט 9 - הפאבלט המושלם למשתמש הכבד

2.4.2017 / 8:53

אם הסמארטפון שלכם הוא גם המשרד שלכם, אתם יודעים כמה חשובים חיי סוללה ארוכים, מסך גדול ונוח, שמאפשר לעבוד בכל מקום, ומפרט חזק שלא יגמגם לא משנה כמה אפליקציות ושירותים מקוונים תעמיסו עליו. פאבלט הדגל של וואווי הוא חמור משא עם אלגנטיות

עריכה: טל רזניק

פאבלט הדגל של וואווי, מייט 9, הגיע לישראל באיחור ניכר של חמישה חודשים. המכשיר הוכרז בעולם בנובמבר 2016 והביא עמו כמה חידושים משמעותיים מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית. מייט 9 היה המכשיר הראשון של החברה שהגיע עם ערכת השבבים העדכנית ביותר, Kirin 960, המקבילה של וואווי לסנאפדרגון 821. זה גם המכשיר הראשון של החברה התומך ב-DayDream, משקפי המציאות המדומה של גוגל. המכשיר מיועד יותר לקהילה עסקית ולמשתמשים כבדים חובבי מולטימדיה.

עיצוב

בוואווי פיצחו כבר ב-P9 את הנוסחה לסמארטפונים שנראים טוב ועשויים מחומרים איכותיים. גבו של המכשיר קעור מעט, מה שמעניק תמיכה טובה יותר ליד ומשפר את האחיזה. מסגרת המייט 9 עשויה מאלומיניום מוברש, בדומה לגבו של ה-P9 פלוס, המשדרג את התחושה ביד בצורה משמעותית. בגב הסמארטפון תמצאו גם את קורא טביעות האצבע המהיר והאיכותי של החברה וזוג עדשות של לייקה. המסך משתלב בצורה כמעט מושלמת למסגרת בזכות זכוכית 2.5D. למכשיר מסך בגודל 5.9 אינץ' ולמרות זאת, המיקום של כפתור הכיבוי מושלם; בשימוש שוטף אין צורך למתוח את האצבעות, ולמרות גודל המסך המכשיר נהנה ממידות יחסית קומפקטיות.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
צבעים מדויקים אבל תמונה לא הכי חדה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מסך

למייט 9 מסך עם פאנל מסוג IPS LCD המספק צבעים מאוד מדויקים. כיף לצפות במכשיר בסרטונים, אך התאכזבנו מכך שהמסך לא חד כמו שהיינו מצפים ממכשיר פרימיום. המסך מוגן בציפוי גורילה 3, לא ההגנה העדכנית ביותר מבית קורנינג אבל הזכוכית לא אמורה להיסדק בנפילות מגובה נמוך יחסית. הפאבלט של וואווי מיועד לאנשים שצריכים לעבוד בכל מקום ובהירות המסך לא מאכזבת; ניתן להמשיך לעבוד איתו תחת אור שמש ישיר ללא בעיה.

ביצועים

מייט 9 מצויד בערכת השבב המתקדמת ביותר של וואווי, Kirin 960, ו-4 גיגה זיכרון RAM. או במילים אחרות: המכשיר הזה חזק מספיק להתמודד עם כל שילוב אפליקציות שתוכלו לחשוב עליו. הוא מיועד למשתמשים כבדים ולא יגמגם גם תחת לחץ. בחברה מתגאים כי הערכת השבבים הזו טובה יותר מסנאפדרגון 820 של קוולקום אבל אין דרך באמת להשוות בין השתיים. במבחן המציאות, בשימוש כבד, המכשיר תפקד ללא שום בעיות.

למייט 9 סוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר-שעה, המספקת חיי סוללה יוצאי דופן של יומיים עבודה בין טעינות, יום אחד עמוס במיוחד. המכשיר מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה של החברה, SuperCharge, כדי שלא תישארו מחוברים לשקע שעות. כיאה למכשיר המיועד לעבודה, למייט 9 רמקול סטריאופוני חזק במיוחד המספק איכות סאונד מרשימה, כמו באייפון 7 פלוס. קורא טביעות האצבע מהיר ומדויק, כמו בשאר מכשירי החברה.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום איכותי, רק התאכזבנו קצת מהתמונות בתאורה חשוכה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ממשק

מייט 9 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט, עליה מולבש ממשק EMUI 5.0 המעודכן של וואווי. הממשק מסיר כמעט כל זכר להתקנה הנקייה של אנדרואיד, אך מצד שני אהוב מאוד על משתמשים שעוברים לראשונה מאייפון לאנדרואיד. הממשק פשוט ומהיר, ובדומה לגרסאות הקודמות גם כאן ניתן למצוא אינטגרציה של קורא טביעות האצבע בממשק; כך לדוגמה ניתן לצפות בתמונות ולגלול ביניהן באמצעות החלקת האצבע על קורא טביעת האצבע. לעומת הגרסה הקודמת EMUI 4.0, הגרסה הזאת הרבה יותר מהודקת, קלה ולא כוללת יותר מדי אפליקציות מיותרות (אם כי עדיין לא נקייה מאוד). המכשיר תומך בסים כפול, כך שניתן להשתמש בו עם שני מספרים שונים, שני חשבונות ווסטאפ נפרדים וכו'.

מצלמה

מאז P9, בוואווי השכילו להמשיך את שיתוף הפעולה עם מותג הצילום האיכותי והוותיק "לייקה". מייט 9 משלב את הדור השני של החיישן הכפול בגב המכשיר - 20 מגה פיקסל מונוכרומטי (שחור-לבן) ו-12 מגה-פיקסל RGB (צבעוני) עם מפתח צמצם F/2.2.

באור יום המצלמה מספקת תוצאות מצוינות, התמונות יוצאות מדויקות ומפורטות להפליא ואהבנו במיוחד את הצילום עם אפקט הבוקה, בו האובייקט בפוקוס והשאר מטושטש. מדובר באחת המצלמות הטובות ביותר שניתן למצוא בסמארטפונים, עם כי בצילום בתנאי תאורה מאתגרים יותר היא קצת חוטאת והתמונות בחושך סובלות מגרעון בולט לעין. מצלמת הסלפי מספקת תוצאות טובות יותר, הודות למפתח צמצם f/1.9 וחיישן 8 מגה פיקסל, שגם בתנאי תאורה גרועים מפיק תמונות טובות.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סוללה חזקה למשתמשים כבדים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

השורה התחתונה

וואווי מייט 9 הוא פאבלט שנועד לאנשים עובדים, שידם נמצאת על הסמארטפון רוב שעות היום - והוא מצטיין בכך. המסך הגדול מספק צבעים מעולים, המכשיר נוח ביד (שלא תכאב בשימוש ממושך) וגולת הכותרת היא הסוללה העצומה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה, שמספקת יום שלם של שימוש אינטנסיבי (מ-8:00 בבוקר עד 23:00 בבדיקה שלנו). המצלמה מספקת תוצאות מצוינות והממשק של וואווי משדרג את חווית הצילום. אם הסמארטפון הוא גם המשרד שלכם, מייט 9 יהיה שותף מעולה תמורת 3,300 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully