וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטינדר יש גרסה חדשה למחשב - אבל היא זמינה כרגע רק בכמה מדינות

אילן גלר

30.3.2017 / 9:45

לפי טינדר הסיבה להשקת גרסת הדסקטופ היא כדי להגביר את אחוזי החדירה של השירות במדינות בהן מכשירי סמארטפון מתקדמים אינם פופולריים, או שתשתיות הסלולר אינן מהירות ויציבות מספיק. אז הם השיקו את האתר בשבדיה ובעוד שבע מדינות

טינדר. צילום מסך
רוצים לחבר בין אנשים גם במדינות העולם השלישי./צילום מסך

אחרי שאינספור משתמשים בטינדר, שירות הדייטינג הפופולרי, תהו למה השירות קיים רק באפליקציה, כעת החברה משיקה גרסה גם למחשבים אישיים, הפועלת דרך הדפדפן. או במילים אחרות - אתר טינדר.

האתר כמעט זהה לחלוטין בתכונותיו לאפליקציה, כולל האפשרות לסמן בזריזות האם אתם מעוניינים בפרופיל המוצג בפניכם או מעדיפים להמשיך הלאה באמצעות לחיצה על החצים שמאלה וימינה.

מאחר ומסך המחשב גדול יותר ממסך הסמארטפון, גרסת הדפדפן מאפשרת גם לנהל שיחת צ'אט בזמן הצפייה בפרופיל. החדשות הרעות הן שבינתיים הגישה לאתר פתוחה רק לגולשים מהמדינות ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, אינדונזיה, איטליה, מקסיקו, הפיליפינים ושבדיה. כמובן שתוכלו לנסות ולשכנע את טינדר שאתם למעשה מגיעים מהמדינות הללו תוך שימוש בשירותי פרוקסי שונים, אבל כנראה שבעתיד הקרוב השירות יתפשט גם למדינות נוספות.

בטינדר מסבירים כי הסיבה להשקת גרסת הדסקטופ החדשה היא כדי להגביר את אחוזי החדירה של השירות במדינות בהן מכשירי סמארטפון מתקדמים אינם פופולריים, או שתשתיות הסלולר אינן מהירות ויציבות מספיק לחיבור אמין. חבילות הגלישה הסלולרית יקרות מאוד וכנראה שמבחינת טינדר הם מוכנים לקבל כעת בזרועות פתוחות את העולם השלישי. "האתר מאפשר לאנשים להשתמש בטינדר מבלי שיהיו חייבים להוריד אפליקציה כבדה למכשירם", נמסר מהחברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מבחן מצלמה G6. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המסלול ההפוך - מהאפליקציה לווב. אתר טינדר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully