וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה דרך גאונית להרוויח כסף בטינדר - ונזרקה מהאפליקציה

2.4.2017 / 6:43

צעירה עלתה על שיטה חצופה ודי מדהימה להרוויח כסף דרך אפליקציית הדייטינג/סטוצים הפופולרית, מבלי לפגוש את מחזריה הווירטואליים אפילו פעם אחת. האם גם אתם הייתם מתפתים לשלם לה?

יוטיוב

בסרטון - ככה היה נראה טינדר אם הוא היה קיים בשנות ה-80'

מגי ארצ'ר, בת 20 מארה"ב, עלתה על שיטה חצופה ודי מדהימה להרוויח כסף דרך אפליקציית הדייטינג/סטוצים הפופולרית, טינדר, מבלי שנדרשה לפגוש את מחזריה הווירטואליים אפילו פעם אחת. מגי פשוט הוסיפה לפרופיל שלה את השורה "שלחו לי חמישה דולרים ואז תראו מה יקרה", והמתינה בסבלנות לפניות. והפניות אכן הגיעו, בכמות מעוררת פליאה. לדבריה, אחד מכל חמישה מבקרים בפרופיל הסכים לשלוח לה כסף תמורת ההבטחה ל... שום דבר, בעצם.

לאחר שהסכום נכנס לחשבון הפייפאל שלה, הקפידה מגי לבטל את ההתאמה (Unmatch) עם המחזר. בכך למעשה נותק כל הקשר ביניהם, ולגברים שניסו למשוך את תשומת לבה תמורת תשלום לא הייתה שום דרך למצוא אותה מחדש.

עוד בנושא
טינדר חושפת את הנשים והגברים המבוקשים ביותר באפליקציה
אילו תשובות קיבל הגבר ששאל בטינדר אלף נשים אם ירצו לשכב איתו?

ההצלחה כנראה הפכה את מגי לשאננה מדי ובשלב מסוים היא החלה לשתף בפרופיל הטוויטר שלה תמונות של הגברים שנפלו במלכודת ואת הסכומים שהם העבירו. "זה היה מצחיק מכדי לא לשתף את זה, וגם רציתי לתת לנשים נוספות את הרעיון כיצד להרוויח כסף בטינדר", היא סיפרה.

זו מגי

וככה השיטה שלה עבדה

הציוצים הללו זכו לוויראליות וחשפו את השיטה גם בפני האנשים בטינדר. מפעילי האפליקציה מיהרו למחוק את הפרופיל שלה, תוך שהם מציינים כי כללי השימוש אוסרים באופן מפורש על גביית תשלום מכל סוג ומכל סיבה. מגי אומנם נחשפה, אך היא עדיין משוכנעת שלא עשתה שום דבר פסול. "לא באמת הבטחתי שום דבר", היא טוענת.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully