וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תקרוץ לכם אם תגלשו ביותר מדי אתרי פורנו במצב אינקוגניטו בכרום

אילן גלר

14.4.2017 / 9:27

אימודי הקריצה הוא דרכה של גוגל לרמוז שהם יודעים מה אתם עושים, או סתם פתרון מקורי לכך שאין כנראה מקום למספר תלת-ספרתי של לשוניות בתוך המרובע. כך או כך, זו כנראה הפעם הראשונה שבגוגל מתייחסים באופן ישיר לשימוש הנפוץ ביותר במצב החסוי

נער בלפטופ בלילה. ShutterStock
גוגל יודעת מה אתם עושים עם כל החלונות הפתוחים בגלישה אנונימית./ShutterStock

למרות שבגוגל לא יודו בכך רשמית, ברור שהשימוש העיקרי במצב האנונימי (אינקוגניטו) של דפדפן כרום, המאפשר גלישה ללא שמירת היסטורית גלישה ותיעוד של האתרים בהם ביקרתם, הוא לצורך צפייה בתכני פורנו. שמץ של מודעות עצמית בעניין זה הסתנן לגרסה האחרונה של כרום למחשבים אישיים ולמכשירי סמארטפון, הכוללת הפתעה מיוחדת: ברגע שפותחים 100 לשוניות (Tabs) שונות במצב אינקוגניטו, מתחלף מספור הלשוניות הרגיל בסימן סמיילי קורץ.

אולי זה דרכה של גוגל לרמוז לכם שהם יודעים בדיוק מה אתם עושים, או סתם פתרון מקורי לכך שאין כנראה מקום למספר תלת-ספרתי של לשוניות בתוך המרובע. כך או כך, זו כנראה הפעם הראשונה שבגוגל מתייחסים באופן ישיר לשימוש הנפוץ ביותר במצב החסוי, שלכאורה נועד סתם כך בכדי לשמור על פרטיותכם.

בעניין זה, כדאי לציין כי מצב אינקוגניטו הוא בכל מקרה פתרון מוגבל למדי. הוא אכן לא ישמור עדויות לפעילותכם במחשב האישי, אך ספק האינטרנט יכול לדעת בקלות לאילו אתרים גלשתם. במשך כמה זמן ועוד. אם באמת חשוב לכם שאיש לא יידע מה אתם עושים ברשת, תאלצו להשתמש בשירות VPN שיסתיר לחלוטין את כתובתכם הווירטואלית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום לפתח חלון חיווי תלת ספרתי, פשוט עברו לחיוך וקריצה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully