וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני חוזרת למשחק: מוזילה את מחירי הסמארטפונים שלה בארץ

3.4.2017 / 6:31

"בפגישה שקיימנו לאחרונה עם הנהלת סוני שכנענו אותם ביכולות השיווקיות והפוטנציאל האדיר", אמר מיקי ביטון, מנהל "סוני מובייל" בארץ. "בהנהלת סוני הרימו את הכפפה ושינו את מדיניות התמחור בשוק הישראלי במטרה ליצר בה תחרות אמיתית". אלו המחירים החדשים

צלמים זמניים מורשים

סוני ידועה כענקית אלקטרוניקה יפנית יציבה עם מוצרים איכותיים בתחומים רבים. אבל בשוק הסמארטפונים מכשיריה לא מצליחים לצבור תאוצה, למרות שהם מציעים מפרט לא רע ומצלמה איכותית מאוד. הסיבה, לפחות בישראל, היא התמחור הגבוה של המכשירים. הצרכן הישראלי מעדיף מכשירי פרימיום של מותגי סמארטפון חזקים או מכשירים זולים, הנותנים תמורה טובה לכסף.

כעת מנסה חברת אלקטרה, מפיצת "סוני מובייל" בישראל, לחזור למשחק עם מחירים חדשים ונוחים הרבה יותר. לפי הודעת החברה, הנהלת סוני העולמית אישרה להוריד בעשרות אחוזים את מחירי הסמארטפונים שלה, המשווקים כיום בארץ וגם אלו שעתידים להגיע לארץ בשנה הקרובה.

מחירי המכשירים בחנויות יתעדכנו החל מהיום (2 באפריל 2017) ולדברי החברה יוזלו משמעותית בחנויות של חברות הסלולר ברחבי הארץ ואצל המשווקים. מחירו המומלץ לצרכן של אקספריה E5, למשל, ירד לראשונה מתחת לרף אלף השקלים ויעמוד על 949 שקלים במקום 1,250 שקלים. דגם הביניים אקספריה XA יוזל ב- 300 שקלים ויתומחר ב-1,249 שקלים. מחירו של הדגם אקספריה X יעמוד על 1,899 שקלים, במקום 2,090 שקלים, ודגם הפרימיום אקספריה XZ יוזל בכ-500 שקלים ומחירו יעמוד כעת על 2,749 שקלים.

סוני אקספריה XZ.
סוני אקספריה XZ - המחיר ירד ב-500 שקלים.

לפי הודעת החברה, מדיניות התמחור החדשה של סוני תחול גם על דגמים נוספים שעתידים להגיע לישראל בחודשים הקרובים, בהם: אקספריה L1, אקספריה XA1 ומכשיר הדגל של השנה, שהושק בברצלונה בפברואר - אקספריה XZ פרימיום. "שלושת הדגמים יושקו בישראל ברמות מחיר, שלראשונה מזה שנים, יהפכו את הסמארטפונים של סוני לאטרקטיביים בקטגוריה מול המתחרים כמו סמסונג, LG ואייפון", נמסר מהחברה.

"בפגישה שקיימנו לאחרונה עם הנהלת סוני שכנענו אותם ביכולות השיווקיות והפוטנציאל האדיר", אמר מיקי ביטון, מנהל "סוני מובייל" בארץ. "בהנהלת סוני הרימו את הכפפה ושינו את מדיניות התמחור בשוק הישראלי במטרה ליצר בה תחרות אמיתית".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההנהלה העולמית השתכנעה שהישראלים יקנו אם המחירים יהיו נוחים יותר. סוני אקספריה X פרפורמנס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully