וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי ישראלוף נכנס להיי-טק ורוצה שתזמינו פלאפל באפליקציה

4.4.2017 / 9:30

החברה מציעה ללקוחותיה להקים לבד אפליקציה בקלות תוך שמירה על שליטה בלעדית של בעל העסק. האפליקציה של geekApps כוללת ממשק ניהול פשוט לתפעול, תשלום ומגוון יישומים בהתאמה אישית. החזון: אפליקציה לכל עסק, לא משנה כמה הוא קטן

השנה 2017, ולעתים נדמה כאילו כל עסק - לא משנה כמה קטן - צריך אפליקציה שתסייע לו לקבל הזמנות, לתקשר עם הלקוחות ולנהל הזמנות, וזה החזון שמציג הסטארט-אפ הישראלי geekApps שהופך את תהליך הקמת, אפיון ותפעול האפליקציה לנגיש יותר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים - מקוסמטיקאיות שעובדות מהבית ועד בעלי דוכני פלאפל.

"לאורך השנים הציעו לי הצעות עסקיות רבות, אבל חיפשתי כל הזמן גם את הערך המוסף החברתי", אמר ישראלוף, הפרזנטור של החברה ואחד מארבעת השותפים. "אני שמח להוביל מיזם שמנגיש את עולם האפליקציות גם לבעלי עסקי אוכל ואופנה קטנים, שאין ברשותם ידע טכנולוגי או תקציבי שיווק גדולים ויכולים בעלות אפסית ובקלות, ליצור לעצמם פלטפורמה שיווקית נוספת שתסייע בהגדלת מעגל הלקוחות ובהגדלת ההכנסות החודשיות שלהם".

החברה מציעה ללקוחותיה להקים לבד אפליקציה בקלות תוך שמירה על שליטה בלעדית של בעל העסק. האפליקציה של גיקאפס כוללת ממשק ניהול פשוט לתפעול, תשלום ומגוון יישומים בהתאמה אישית. באמצעות ממשק הניהול כל בעל עסק יכול לנהל ולעצב את האפליקציה עם לוגו משלו, הצבעים של העסק ולשלב גלריית תמונות, צ'אט, מידע אודות העסק, חנות אונליין ואפילו אפשרות להזמין תורים (במסלול היקר מבין שלושת המסלולים שהחברה מציעה לבעלי עסקים). בנוסף האפליקציה מאפשרת לבעלי עסקים לייצר קופונים והנחות ולשגר אותם מיד לכל המשתמשים.

השירות הושק רשמית השבוע אבל הוא פעיל כבר כארבעה חודשים בארץ ובעולם (זמין ב-12 שפות שונות) ועד כה נוצרו באמצעות החברה כ-260 אפליקציות רק בישראל. האפליקציה מופיעה כאפליקציה אישית בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, בניגוד למשל לעסקים שנכללים במדריכים של אפליקציות כמו Rest. למעשה, השירות מייצר אפליקציה עצמאית לחלוטין עם בסיס נתונים עצמאי.

החברה מציעה לבעלי עסקים תקופת ניסיון חינמית של 14 ימים ולאחר מכן גובה תשלום של 9-99 דולרים לחודש, תלוי בתכנית. בתכנית הבסיסית שעולה 9 דולרים לחודש מקבלים המשתמשים אפליקציה הכוללת מערכת התראות, פיד אינטראקטיבי, גלריה, צ'אט עם לקוחות, מידע אודות בית העסק וגישה מלאה למערכת הניהול. בתכנית Professional שעולה 49 דולרים לחודש מקבלים בנוסף גם את החנות אונליין למכירת מוצרים, אותה ניתן לבנות מאפס באפליקציה כולל סליקה. בתכנית הפרימיום היקרה, שעולה 99 דולרים בחודש, מקבלים בנוסף את מערכת זימון התורים האינטראקטיבית המאפשרת לעסק לנהל את התורים והלקוחות דרך האפליקציה בלבד. זה רלוונטי למכוני כושר ושיעורים פרטיים ואפילו לדוגסיטר.

אחד היתרונות של האפליקציה זה הצ'אט העשיר (אפשר לשלוח תמונה, מסמך וכו' ולא רק טקסט) מתוך כל עמוד מוצר. כלומר, אפשר להתחיל צ'אט עם העסק על מוצר מסוים וכך לקבל מידע מהיר מבלי לתאר את המוצר בשיחת טלפון. נקודת תורפה אחת שזיהינו מיד באפליקציה היא אבטחת המידע בצ'אט. מאחר ולא מדובר בהצפנת End-To-End, צ'אט עם פסיכיאטר, למשל, הדורש חיסיון עלול להיות חשוף במקרה של פריצה. לדברי החברה, הצפנה כזו צפויה להגיע בעתיד.

geekApps הוקמה בשנה שעברה על ידי ארבעה שותפים: אדי כץ מנכ"ל החברה, אמיר שאול סמנכ"ל הכספים של החברה, גיא עמר והשחקן אסי ישראלוף. החברה מעסיקה כיום כ-60 עובדים ועד כה גייס הסטארט-אפ יותר מ-1.5 מיליון שקלים, לפי שווי מוערך של 10 מיליון דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully