וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג יודעת שהיא מיקמה את חיישן טביעות האצבע במיקום גרוע ב-S8

אילן גלר

7.4.2017 / 7:00

במקום למצוא לבעיה פתרון טכני מקווים בענקית הטכנולוגיה הקוריאנית שהמשתמשים ידעו לאמץ הרגלים חדשים. לפי דיווחים ברשת, לאחר הפעלת חיישן טביעות האצבע מופיעה על המסך הודעה הממליצה לשמור על עדשה נקייה

צלמים זמניים מורשים

גלקסי S8 החדש של סמסונג הוא סמארטפון מרשים מאוד, אך עוד בטרם הוא הגיע לחנויות נדמה שכבר מצאו בו לא מעט פגמים קטנים. את מנגנון זיהוי הפנים הצליח עיתונאי לפצח באמצעות תמונה מסמארטפון אחר וכעת נדמה שגם מיקןם חיישן טביעות האצבע נבחר כפשרה ולא מתוך רצון להפוך את השימוש במכשיר ליעיל יותר.

עד הדגם הזה, קורא טביעות האצבע היה ממוקם בכפתור הבית מתחת למסך אבל בגלל שקיצצו את השוליים ב-S8, החיישן עבר לצדו האחורי של המכשיר, בצמוד לעדשת המצלמה. עיתונאים שזכו להתרשם מהמכשיר קבעו מיד כי מדובר במיקום גרוע, שיגרום למשתמשים ללכלך את עדשת המצלמה הרגישה כמעט בכל שימוש.

עושה רושם כי גם בסמסונג גם מודעים לבעיה, אך במקום למצוא לה פתרון טכני מקווים בחברה הקוריאנית כי המשתמשים ידעו לאמץ הרגלים חדשים. לפי דיווחים ברשת, לאחר הפעלת חיישן טביעות האצבע מופיעה על המסך ההודעה הבאה: "עדשה נקייה מאפשרת צילום תמונות טובות יותר. נקו את עדשת המצלמה כדי להמשיך לצלם תמונות איכותיות".

חיישן טביעות אצבע בגלקסי S8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
החיישן צמוד לעדשת המצלמה, באופן שיגרום למשתמשים ללכלך אותה כל הזמן./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ההודעה הזו מזכירה באופן אירוני את זו של אפל, שבישרה למשתמשים כי הם "מחזיקים את המכשיר לא נכון" בעקבות הדיווחים על בעיות קליטה באנטנה של אייפון 4. ההודעה של סמסונג ממליצה למשתמשים לנקות את עדשת המצלמה לעתים קרובות, כי בכל פעם שהם יפתחו את המכשיר האצבע השמנונית שלהם תכסה גם את עדשת המצלמה.

ככל הנראה, בסמסונג התכוונו לשלב את חיישן טביעות האצבע במסך עצמו, אך נתקלו בבעיות שונות ונאלצו בסופו של דבר לוותר על כך. הסיבה שהחיישן הועבר בסופו של דבר למיקום לא אידאלי היא שצוות המעצבים של ה-S8 פשוט לא הצליח למצוא פתרון מוצלח יותר בפרק הזמן שנותר בטרם השקת המכשיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סמסונג גלקסי S8 השקה ניו יורק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S8, מכשיר חזק אבל נעשו בו כמה פשרות./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully