וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים להודו? בקרוב תוכלו לשלם שם עם ווטסאפ בלבד

אילן גלר

6.4.2017 / 9:21

הממשלה ההודית מעודדת שימוש באמצעי תשלום מקוונים אך ווטסאפ נמצאת, כידוע, בבעלותה המלאה של פייסבוק, חברה שעיקר הכנסותיה נובעות משוק הפרסום ברשת. כבר עתה עולה החשש כי עסקאות שונות שיבוצעו דרך האפליקציה ידווחו גם לחברת-האם

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
הממשלה ההודית מעודדת שימוש בשירותי תשלום מקוונים./ShutterStock

אפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, נמצאת בעיצומה של תקופת שינויים. בחודשים האחרונים זכינו לראות לא מעט שינויים בממשק (הסטטוס בסגנון Stories הוא המרכזי שבהם) ובקרוב תשיק האפליקציה בהודו שירות העברת תשלומים בין המשתמשים.

לפי הדיווח, בחברה לא מוכנים לאשר או להכחיש את פרטי הדיווח, אך באתר הרשמי של ווטסאפ מופיעה מודעת דרושים למנהל תחום תשלומים בהודו, בעל ניסיון בהפעלת אפליקציות דומות. זמן ההשקה הצפוי הוא בעוד כשישה חודשים, ברבעון השלישי של השנה.

המערכת של ווטסאפ לא תנסה להציע למשתמשים פלטפורמה חדשה לגמרי, אלא תתבסס על פלטפורמות קיימות בשוק ההודי, שם הממשלה מנסה באגרסיביות רבה להעביר את המשק לתשלומים דיגיטליים במקום כסף מזומן. התקן המוביל בהודו כיום הוא UPI, שכבר מופעל באמצעות אפליקציות ייעודיות לסמארטפונים. שילובו בווטסאפ, לה יותר מ-200 מיליון משתמשים בהודו, עשוי לתרום רבות להצלחתו.

פרט אחד שראוי להזכיר בהקשר זה הוא כי ווטסאפ נמצאת, כידוע, בבעלותה המלאה של פייסבוק, חברה שעיקר הכנסותיה נובעות משוק הפרסום ברשת. כבר עתה עולה החשש כי עסקאות שונות שיבוצעו דרך האפליקציה ידווחו גם לחברת-האם, שתוכל להשתמש במידע הזה מאוחר יותר. זו בוודאי לא תהיה הפעם הראשונה בה פייסבוק מנצלת את המידע הנאסף על ידי ווטסאפ, לעתים באופן שאיננו ברור לחלוטין למשתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הודים טלפון סמארטפון. ShutterStock
לווטסאפ יש 200 מיליון משתמשים בהודו./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully