וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידה של ג'ירפה - השידור החי השני הכי פופולרי אי-פעם ביוטיוב. צפו

20.4.2017 / 8:37

כמות הצפיות הכוללת בסרטון עמדה ביום שבת על 14 מיליון גולשים, כשברגע הלידה עצמו צפו לא פחות מ-1.2 מיליון גולשים בו-זמנית. בסך הכול, יותר מ-232 מיליון גולשים הספיקו לצפות בלידה, בשידורים חוזרים, 48 שעות בלבד אחרי השידור

ביום שבת האחרון אירע מאורע מרגש בגן החיות Animal Adventure Park שבניו-יורק: הג'ירפה אפריל בת ה-15 ילדה בהצלחה גור ג'ירף. גן החיות שידר את הלידה בשידור חי באמצעות אתר יוטיוב, והיא זכתה לפופולריות רבה. למעשה הלידה של הג'ירף היא כעת השידור החי השני הנצפה ביותר בתולדות האתר. ערוץ היוטיוב של גן החיות זוכה גם לפופולריות רבה כעת, חודשיים וקצת בלבד לאחר שנפתח.

ביוטיוב שמחים לשתף את נתוני הצפייה בשידור החי: כמות הצפיות הכוללת בסרטון עמדה ביום שבת על 14 מיליון גולשים, כשברגע הלידה עצמו צפו לא פחות מ-1.2 מיליון גולשים בו-זמנית. בסך הכול, יותר מ-232 מיליון גולשים הספיקו כבר לצפות בלידה, בשידורים חוזרים, וסך דקות הצפייה עומד על נתון כמעט בלתי נתפס של 7.6 מיליארד.

המקום הראשון, ברשימת השידורים החיים הנצפים ביותר, שייך למשחקי וידאו המשודרים בערוץ ה-eSport הרשמי של המשחק התחרותי League of Legends. מבחינתנו העובדה שהמקום השני הולך לג'ירפה ולא לידוענית או כוכב פופ היא הישג גדול לאנושות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

לידה של ג'ירפה. Animal Adventure Park, צילום מסך
כוכבי רשת./צילום מסך, Animal Adventure Park
לידה של ג'ירפה. Animal Adventure Park, צילום מסך
רגע השיא./צילום מסך, Animal Adventure Park
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיא מרשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully