וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תציצו בפנים: למה ג'וקים הכי אוהבים להתחבא בפלייסטיישן 4?

אילן גלר

23.4.2017 / 8:56

כל מכשיר אלקטרוני חם יכול להפוך לבית גידול נוח למקקים, אולם פלייסטיישן 4 רגישה לכך במיוחד מאחר וספק הכוח מוטמע בתוך המערכת עצמה. באקס-בוקס, לשם השוואה, ספק הכוח נמצא בקופסה נפרדת המחוברת לשקע החשמל

יש לכם קונסולת פלייסטיישן 4 בבית? כדאי שתדעו כי מדובר בקונסולה שהוגדרה על ידי טכנאי מוסמך כ"בית מלון למקקים". לפי דיווחים ממעבדות תיקונים פרטיות, חלק לא מבוטל מקונסולות הפלייסטיישן מהדגם הזה נמסרות למעבדות כשהן מלאות בגופות מקקים שנשרפו וגרמו נזק לרכיביו הפנימיים של המכשיר. ברוב המעבדות תוכלו למצוא שקים שלמים המלאים בחלקי הגופות, והטכנאים לא מרוצים כלל מהתפקיד החדש אליו נאלצו להתרגל.

לדברי הטכנאים, כל מכשיר אלקטרוני חם יכול להפוך לבית גידול נוח למקקים, אולם פלייסטיישן 4 רגישה לכך במיוחד מאחר וספק הכוח מוטמע בתוך המערכת עצמה. באקס-בוקס, לשם השוואה, ספק הכוח נמצא בקופסה נפרדת המחוברת לשקע החשמל ואיננו ממוקם בתוך מארז המכשיר. בנוסף, פתחי האוורור של המערכת גדולים יחסית, וממוקמים בתחתית המארז, כך שמקקים מוצאים את דרכם בקלות פנימה.

פלייסטיישן 4 פרו. צילום מסך
פלייסטיישן 4 פרו - אפילו פתחי האוורור ממוקמים בתחתית לגישה נוחה./צילום מסך

חשוב להדגיש שחרקים לא אוהבים רק את הדגם הספציפי הזה אבל בשל שילוב התנאים הוא הפך לאידיאלי. מקקים מתים ניתן למצוא בכל מכשיר חשמלי הממוקם במקומות חשוכים או חבויים, מצויד בפתחי אוורור ומייצר חום, כאמור. למעשה, הסיבה שלתקלת מחשב קוראים באג, היא כי במחשב הראשון (שהיה בגודל של חדר) התגלה חרק שגרם לתקלה.

אם אתם רוצים לעצור את ההגירה ההמונית לקונסולה שלכם, נסו למקם אותה באוויר הפתוח ולא בתוך תא סגור שבו למקקים נעים במיוחד להתגורר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
קונסולות מציאות תנאים אידיאליים לג'וקים, ובעיקר PS4./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully