וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ממכר: Google Earth שחררה את השדרוג הכי משמעותי עד היום

אילן גלר

21.4.2017 / 8:13

שלושה פיצ'רים חדשים הופכים את השירות להרבה יותר נגיש ומהנה לשימוש: גלישה מהדפדפן במקום להתקין תוכנה ייעודית, סיורים מודרכים בערים או באתרי תיירות כמו מוזיאונים ופארקים, וקפיצה אקראית ליעד מעניין בעולם

Google Earth, הפרויקט הוותיק והשאפתני של גוגל, שמטרתו ליצור מודל תלת-ממדי ריאליסטי של העולם כולו, זכה השבוע לשדרוג משמעותי מאוד, בדמות שלושה פיצ'רים חדשים, שהופכים את השירות להרבה יותר נגיש ומהנה לשימוש.

הראשון הוא פיצ'ר המסעות (Voyages) - אוסף של סיורים מודרכים בנושאים שונים. המסע "מוזיאונים ברחבי העולם", לדוגמה, יציג לכם 28 מוזיאונים שונים, ממדריד ועד ניו-יורק. מסע בשם "ציפורי גן העדן המדהימות" ייקח אתכם לסיור בג'ונגלים מסעירים, עם קריינות צמודה. לתכניות טיול פרקטיות יותר, תוכלו להתרשם ממדריכים עירוניים ללונדון, טוקיו, מקסיקו סיטי ויעדים נחשקים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיורים מודרכים מסביב לעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, מהיום אין עוד צורך להוריד ולהתקין תוכנה ייעודית למחשב על מנת ליהנות מהשירות במלואו. Google Earth רץ ישירות מתוך הדפדפן, למרות שכרגע מדובר בכרום בלבד, הדפדפן מבית גוגל לא צפוי ליהנות מבלעדיות זו לאורך זמן רב.

הפיצ'ר השלישי הוא "I'm Feeling Lucky", כפתור שבדומה למנוע החיפוש הראשי של החברה ייקח אתכם למיקום אקראי כלשהו בעולם, לצד דפי מידע הנשענים על ויקיפדיה. בגוגל סבורים כי מדובר לא רק בחידוש טכני, אלא בהצהרה של ממש; כלי שיאפשר לתרבויות שונות להיחשף זו לזו, בדרך לשלום ואחווה עולמית. עד שזה יקרה, אפשר להסתפק בתמונות מדהימות ממש של המקומות היפים ביותר בכדור הארץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אטמוספרה כדור הארץ. ShutterStock
שעות של הנאה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully