וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט לחרמנים? פורנהב השיקה אפליקציה לתמונות עירום

אילן גלר

21.4.2017 / 8:38

הפילטרים באפליקציה, הכוללים בלונים, קופסת מתנה, טשטוש פיקסלים, מגוון רחב של חצילים ועוד נועדו להסתיר רק את האיברים המוצנעים בדרכים שונות ומשעשעות ובאופן אוטומטי, במקום לדרוש התעסקות ארוכה במיקום ידני של הסטיקרים במקומות האסטרטגיים

אתר הפורנו הפופולרי Pornhub מתרחב מעבר לסרטונים למבוגרים, ומציג אפליקציה חדשה למכשירי סמארטפון בשם TrickPics. די ברור שמדובר בעוד תעלול שיווקי של האתר, שזוכה לפופולריות רבה בזכות מאמצי הפרסום המקוריים והמשעשעים שלו, אבל בסופו של דבר זו אפליקציה אמיתית.

מדובר בסוג של "סנאפצ'ט למבוגרים", אפליקציה המכילה פילטרים מגוונים שפותחו במיוחד עבור תמונות עירום של גברים ונשים כאחד. תפקיד הפילטרים להסתיר רק את האיברים המוצנעים בדרכים שונות ומשעשעות ובאופן אוטומטי, במקום לדרוש התעסקות ארוכה במיקום ידני של הסטיקרים במקומות האסטרטגיים.

השימוש באפליקציה פשוט למדי: מצלמים תמונה או בוחרים אחת מהאלבום, ואז בוחרים בפילטר בו אנו מעוניינים להשתמש. המגוון כולל אנימציות משעשעות כגון קופסת מתנה, אפקט של פיקסלים ומגוון רחב של חצילים. הנשים מוזמנות לבחור מבין בלונים, ספינות אוויר וחטיפים שונים, ואפשר ללכת גם על ידוענים כמו "העין של סאורון" מסדרת הפנטזיה שר הטבעות, אותה תמקם האפליקציה בדיוק במקום הנכון.

TrickPics אינה רשת חברתית עצמאית: לא ניתן לשתף את התמונות ישירות מתוך האפליקציה, ולאחר שתיצרו את האפקט המושלם תצטרכו לשמור את התמונה ואז לשתף אותה באמצעות כלי אחר. כנראה ששירות הודעות פרטיות הוא הצעד ההגיוני הבא עבור Pornhub בדרכה להשתלט על העולם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלול שיווקי נוסף אבל עדיין מדובר באפליקציה אמיתית./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • pornhub

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully