וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים ליום כדור הארץ - ירקות, אופניים וכיבוי אורות

22.4.2017 / 6:53

היום מציינים ברחבי העולם את "יום כדור הארץ", יום בינלאומי המציין מודעות להגנת הסביבה של כדור הארץ. הדודל של גוגל מעניק כמה עצות משועל לשמירה על הסביבה

היום מציינים ברחבי העולם את "יום כדור הארץ", יום בינלאומי המציין מודעות להגנת הסביבה של כדור הארץ. מטרת היום היא להעלות את המודעות ליכולתו של כל אדם להשפיע באמצעות התנהלות יום-יומית המתחשבת בסביבה, על גורלנו ועל גורל הדורות הבאים, ולהראות כי צריכת משאבים יעילה משפיעה על כל המערכת האקולוגית ועל איכות הסביבה.

הדודל של גוגל לרגל "יום כדור הארץ" שולח מסר אקטואלי על שינויי האקלים, כאשר במקביל מדענים ברחבי העולם מתכוננים לערוך היום (שבת) את ה"מצעד למען המדע". בסדרה של איורים, הציור של גוגל מספר את סיפורו של שועל ישנוני, שיש לו סיוטים על ההשלכות של שינוי האקלים, שמציגים קרחונים נמסים וצמחים מתים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השועל עם הפרעות השינה מגייס שני חברים וגורם להם להיות יותר מתחשבים בסביבה - השלישייה אוכלת ירקות, מגדלת צמחים, רוכבת על אופניים ומשתמשת באנרגיה סולארית. גוגל גם מציעה טיפים לשמירה על איכות הסביבה לכבוד יום כדור הארץ, מזכירה לאנשים לכבות את האורות, לשתול עצים, לאכול מזון מקומי ולהימנע מנהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully