וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה, כיפוף, שריטה: גלקסי S8 החדש במבחן התעללות

אילן גלר

27.4.2017 / 9:23

המבחן של ערוץ היוטיוב JerryRigEverything כולל ניסיון לשחזר סכנות אמיתיות בפניהן יעמוד הסמארטפון, כמו כיפוף, חשיפה לחום גבוה ועוד. לא נשאיר אתכם במתח: גלקסי S8 מתגלה כמכשיר עמיד למדי, ובוודאי לא נופל ממתחריו הישירים בקטגוריית הפרימיום

גלקסי S8 החדש של סמסונג עושה את דרכו בימים אלו ממש ללקוחות הראשונים שמיהרו להזמין אותו, וכמובן שביניהם גם יוטיוברים שכל כוונתם הייתה לנסות ולהשמיד אותו בדרכים יצירתיות. בעוד שמבחני ההישרדות הללו מעניינים בדרך כלל, במקרה של גלקסי S8 הם מסקרנים במיוחד לאחר פיאסקו Note 7, פאבלט הדגל של סמסונג שפיתח נטייה להתלקחות ספונטנית ונאסף חזרה על ידי החברה אחרי שורה של תקריות מסכנות חיים.

המבחן של ערוץ היוטיוב JerryRigEverything כולל ניסיון לשחזר סכנות אמיתיות בפניהן יעמוד הסמארטפון, כמו כיפוף, חשיפה לחום גבוה ועוד. לא נשאיר אתכם במתח: גלקסי S8 מתגלה כמכשיר עמיד למדי, ובוודאי לא נופל ממתחריו הישירים בקטגוריית הפרימיום. הוא איננו מתכופף בקלות, וגם בתום חימום של עשר שניות עם מצית חוזר המסך למצבו הרגיל לאחר המתנה קצרה.

נקודת התורפה היחידה היא גבו של המכשיר, שנשרט בקלות יחסית מאחר והוא עשוי זכוכית. על כך מפצה במידת מה המסך עצמו, שהוא לפי המבחנים אחד העמידים בשוק ומתעלה בקלות על זה של האייפון. כמובן שאין בכל זה בכדי לקבוע באופן סופי כי גלקסי S8 איננו סובל מתקלת סוללה קריטית כמו זו של נוט 7, אך הרושם הוא כי סמסונג הקדישו מאמץ רב הפעם בכדי לייצר מכשיר אמין שישכנע מחדש את הלקוחות לסמוך עליהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך התאושש במהרה מהמצית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully