וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בהורדות: uTorrent תאפשר להוריד טורנטים ישירות מהדפדפן

אילן גלר

24.4.2017 / 9:20

השינוי הזה יאפשר למפתחי uTorrent לאמץ טכנולוגיות חדשות אותן הם התקשו לשלב בתוכנה הנוכחית, שכבר נראית מיושנת למדי. uTorrent החדשה תשתלב בגלישה הרגילה ותתמודד יותר בקלות עם שידורי סטרימינג

הורדה. ShutterStock
שינויים בהרגלי הצפייה./ShutterStock

אחת התוכנות הפופולריות בעולם, להורדה וניהול של טורנטים, uTorrent, עומדת לעבור בעתיד הקרוב מאוד מהפכה דרמטית, שתשנה את הדרך בה רגילים צרכני טורנטים להוריד עד היום. לדברי ממציא הטורנטים, ברם כהן, שהתראיין לאחרונה לפודקאסט Steal This Show, באחת הגרסאות הבאות תהפוך uTorrent מתוכנה עצמאית למעין תוסף שיוטמע בדפדפן.

השינוי הזה יאפשר למפתחי uTorrent לאמץ טכנולוגיות חדשות אותן הם התקשו לשלב בתוכנה הנוכחית, שכבר נראית מיושנת למדי. uTorrent החדשה תתמודד בקלות עם שידור סרטים וסדרות (Streaming), פיצ'ר שהתוכנה הנוכחית מציעה לו תמיכה בסיסית בלבד. חלק מהחידושים יתבססו על פיתוחים שנעשו במקור עבור Malestorm, דפדפן עצמאי שאותו ניסה הצוות לפתח, אך בסופו של דבר נזנח.

מאחר ומדובר במהפכה גדולה לתוכנה ששרדה ללא שינויים גדולים יותר מעשור, מבטיח כהן כי לא יכפה את השדרוג על המשתמשים. "אנחנו יודעים שאנשים משתמשים ב-uTorrent כבר זמן רב ואוהבים אותה", הוא מסביר. "לכן אנחנו רגישים מאוד מאוד לעניין, ונרצה להיות בטוחים שאנשים מרגישים שמדובר בשדרוג, ולא שהרסנו את החוויה שלהם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתמשי מנהל ההורדות הפופולרי יוכלו להוריד בקרוב ישירות מהדפדפן. uTorrent./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טורנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully