וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל קשוח: צוקרברג סיפר כמה בדיחות "מהיר ועצבני 8" על הבמה

אילן גלר

27.4.2017 / 11:01

"אנחנו אולי לא חיים את חיינו רבע מייל בכל פעם, אבל אני יודע שיש כאן אנשים שחיים את חייהם מרבעון לרבעון", ירה מייסד פייסבוק לעבר הקהל בכנס המפתחים האחרון של החברה, F8, שננעל בסוף השבוע. וזו הייתה אחת הבדיחות המוצלחות יחסית

צילום מסך

(בסרטון: רוצה לייקים - צוקרברג מתאמן כשבתו על גבו)

מארק צוקרברג נחשב למתכנת מבריק ומנכ"ל מוכשר, שהפך את הרשת החברתית שלו לאחת החברות המצליחות והעשירות בעולם והמצליחות תוך כמה שנים. אולם בתחום אחד הוא זוכה לביקורות צוננות פעם אחר פעם - חוש ההומור שלו. זה לא מפריע לצוקרברג לנסות את כוחו בבדיחות קרש כמעט בכל אירוע בו הוא משתתף, והדברים לא היו שונים גם בכינוס השנתי של החברה, F8, שננעל בסוף השבוע האחרון.

הפעם התמקדו הבדיחות בדמיון שבין שם הכינוס, ובין הסרט שובר הקופות "מהיר ועצבני 8" שיצא לאקרנים באותו שבוע ושבר שיאי הכנסות. "כולנו התכנסנו כאן היום לאירוע הגדול השני שנקרא F8 השבוע", פתח צוקרברג את נאומו. "כנראה שהיינו צריכים לראות את זה בא אחרי הסרט הקודם". בהמשך כינה צוקרברג את דיוויד מרקוס, מנהל מוצר המסנג'ר של פייסבוק, בכינוי "דה רוק", והוסיף משפטים כמו "אנחנו אולי לא חיים את חיינו רבע מייל בכל פעם, אבל אני יודע שיש כאן אנשים שחיים את חייהם מרבעון לרבעון".

רצף הבדיחות האיומות לא פסק, עד שהגיע מארק למשפט הסיום המפוצץ: "הסלוגן של מהיר ועצבני הוא 'אל תוותר לעולם על המשפחה'. שלנו דומה - אל תוותר לעולם על משפחת האפליקציות". למרבה המזל, היו לצוקרברג גם כמה בדיחות מוצלחות יותר. כשמייסד פייסבוק הציג את ממשק הצילום החדש במציאות רבודה (AR) שישולב באפליקציה של החברה, הסביר לצופים כי קיימת אפשרות לדמות על שולחן ארוחת הערב כוס משקה נוספת לצד שלכם, כדי שהתוכנה לא תדע שלמעשה אתם רווקים ובודדים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו נראים משועשעים?" מתוך מהיר ועצבני 8./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully