וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הבחירות בדרום קוריאה מגיע גם למפות בסטארקרפט

אילן גלר

25.4.2017 / 11:30

אחד המועמדים המובילים לנשיאות העלה לעמוד הפייסבוק שלו מפות למשחק האסטרטגיה הפופולרי וכבש את לבם של הגיימרים. ככה זה כשחצי מדינה מכורה לגיימינג

צילום מסך

(בסרטון: המפות שהעלה המועמד לנשיאות)

בחודש הבא ייערכו בדרום קוריאה הבחירות לנשיאות, והסוגיות בהן נדרש הציבור להכריע דרמטיות מתמיד. השלטון הקודם של המדינה התפזר בעקבות חשיפת פרשת שחיתות בקנה מידה ענק, שבעקבותיה גם נאסר נשיא חברת סמסונג, והמתיחות מול השכנה הלוחמנית מצפון שוב עולה. אולם אם ציפיתם כי בעקבות עניין זה תעמולת הבחירות תאמץ קו קודר ורציני, כנראה שאינכם מכירים את קוריאה.

מון ג'יי-אין, אחד המועמדים המובילים לנשיאות, מנהל קמפיין בחירות הממוקד בקהל הצעיר. בין השאר, מציע עמוד הפייסבוק הרשמי שלו מפות חדשות למשחק האסטרטגיה הפופולרי StarCraft, שהוא אחד מענפי הספורט הפופולריים בקוריאה. בשלב הזה מוצעות להורדה שתי מפות הנדיבות יחסית במשאבים, המסודרים בצורה המזכירה את אופן כתיבת שמו של המועמד מון ג'יי-אין. לא בטוח שאלו מפות אידיאליות לקרבות מרובי-משתתפים, אך הגיימרים מתלהבים מעצם הרעיון.

ככל הנראה, מנסה הקמפיין להצביע באופן חיובי על תכניותיו של מון לפיתוח הכלכלה הדרום-קוריאנית, והגדלת העושר של משפחות במדינה. בינתיים זה עובד - ג'יי-אין הוא אחד המועמדים המובילים לפי הסקרים, ובהחלט סביר שייבחר לתפקיד הנשיא בבחירות שיערכו בתאריך 9 במאי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדיב במשאבים, פחות פרקטי. מפה שהעלה המועמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully