וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזמין, לאכול, לעשות לייק: רשת חברתית חדשה להזמנת אוכל מהשכנים

28.4.2017 / 8:16

פודיס הישראלית מאפשרת להזמין אוכל מבשלנים וטבחים ביתיים על בסיס קרבה גאוגרפית והמלצות. חובבי האוכל יוכלו גם להשאיר חוות דעת, לדרג ולשתף אחרים בחוויה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים אוכל בסביבה. אתר פודיס./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחבבים אוכל ביתי אבל לא יודעים היכן ניתן להשיג מנה שגם תהיה טעימה? יכול להיות שהתשובה נמצאת לא כל כך רחוק מכם. רשת חברתית חדשה בשם פודיס, של היזם הישראלי איתמר בן זקן, נועדה בדיוק על מנת לספק מענה לצורך הזה. לדברי יוזמיה, הרשת מחברת בין אוהבי אוכל לבין בשלנים על בסיס של קרבה גאוגרפית ומאפשרת להזמין בקלות אוכל וקינוחים בכמויות הרצויות בלי להסתבך עם איסוף מרוחק.

אז איך זה עובד בפועל? לאחר הכניסה לאתר פודיס, מגדירים את המרחק המקסימלי בו יתבצע חיפוש הבשלנים. לאחר שתגדירו זאת, תיחשף הרשימה המלאה של הטבחים כולל רקע אישי ומקצועי שלהם, תמונות וסרטונים של המנות ומועד ביצוע ההזמנות. פודיס טוענת כי הבשלנים עוברים בדיקות איכות בטרם הם מצטרפים לאתר ומתחייבים לעמידה בתנאים. מחיר המנות נקבע על ידי כל בשלן באופן אישי ללא התערבות והתשלום מתבצע בעזרת פייפאל. כחלק מהקהילה החברתית, יכולים המזמינים לדרג את הארוחה ולשתף את החוויה ברשתות החברתיות.

הרעיון שעמד מאחורי הקמת הרשת היה להעניק לטבחים ובשלנים אפשרות להתפרנס ללא ההוצאות הכבדות והסיכון בפתיחת מסעדה, בית קפה, קונדיטוריה או מעדניה. "קהילת הבשלנים של פודיס מגוונת וכוללת טבחים מקצועיים שמבשלים בזמנם הפנוי וחובבים שיודעים לבשל ורוצים להגדיל את הכנסותיהם", אומר בן זקן. לדבריו, "המאחד את כולם הוא האהבה לאוכל, והיכולת לייצר מנה נהדרת עם מגע אישי ומחיר סביר".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם קינוחים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully