וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם נותנים לרובוט לשחק את משחק הסכינים על היד שלכם?

אילן גלר

26.4.2017 / 9:38

הרובוט הצליח, כמובן, להשלים את המשימה בהצלחה מאחר ומדובר בכלי עבודה שמסוגל לבצע הלחמות וריתוכים בדייקנות של מילימטרים. המשחק עם הסכין לא היווה אתגר עבורו ועורכי הניסוי המלחיץ הזה רק רצו להדגים את רמת הדיוק של הרובוט

צילום מסך

זה כנראה אחד הסרטונים המלחיצים ביותר שתראו השבוע: מישהו החליט להפקיד את בריאותו בידיה של מכונה ונתן ליד של רובוט תעשייתי לשחק את "משחק הסכינים" המפורסם כשידו מונחת על השולחן. הרובוט התעשייתי מתוצרת חברת Stabuli הגרמנית תוכנת לפגוע בדייקנות עם הסכין בנקודות שסומנו עבורו על משטח העבודה, בין אצבעותיו של נסיין אמיץ שבטח ברובוט והמתין בלחץ שהמשחק יסתיים.

הרובוט הצליח, כמובן, להשלים את המשימה בהצלחה מאחר ומדובר בכלי עבודה שמסוגל לבצע הלחמות וריתוכים בדייקנות של מילימטרים. המשחק עם הסכין לא היווה אתגר עבורו ועורכי הניסוי המלחיץ הזה רק רצו להדגים את רמת הדיוק של הרובוט.

בכל זאת, אי אפשר שלא להיכנס ללחץ כשהרובוט הולך ומאיץ את קצב המשחק משנייה לשנייה. בהתחשב בתחזיות על עלייתם של הרובוטים, והשתלטותם הצפויה על האנושות, זה כנראה לא הרעיון המבריק ביותר לתת לאחד מהם לאחוז בסכין, אבל לפחות הרווחנו סרטון ויראלי שכבר זכה לעשרות אלפי צפיות ועשרות תגובות של גולשים המומים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

משחק הסכינים עם רובוט. צילום מסך
הכלל היחיד הוא לא להתעטש. צא!/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully