וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ישראל מאריכה את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום

26.4.2017 / 11:35

כ-1,600 עובדי ענקית התוכנה בישראל יזכו מחודש הבא להטבה משמעותית במסגרת תכנית "זמן משפחה" של מיקרוסופט. ההטבה תחול גם על עובדים שאימצו ילד וגם עבור אלו שהביאו ילד בהליך של פונדקאות

מיקרוסופט הרצליה. ShutterStock
כ-1,600 עובדים ייהנו מהתנאים החדשים החל מחודש הבא. מיקרוסופט בהרצליה./ShutterStock

מיקרוסופט הודיעה היום לעובדיה בישראל על מדיניות "זמן משפחה", שתאפשר להם להאריך את חופשת הלידה בתשלום, מעבר לקבוע בחוק. לפי הודעת החברה, ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם בהן תוחל מדיניות החברה, שתאפשר לעובדות להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום; להורה הנוסף תינתן האפשרות לצאת ל-6 שבועות של חופשת הורות בתשלום; בנוסף, החברה תעניק לעובדיה חודש בתשלום לטיפול בבן משפחה הנתון במצב בריאותי מורכב.

לדברי החברה, "מיקרוסופט רואה בהטבה מהלך שיאפשר לעובדיה את הזמן הנאות ואת השקט הנפשי והכלכלי לשהות לצד בני משפחותיהם ברגעים החשובים בחיים. ישראל היא בין המדינות הראשונות בהן תוחל המדיניות החל מחודש מאי הקרוב". למיקרוסופט כ-1,600 עובדים בישראל, הפזורים במרכזי החברה ברעננה, הרצליה, חיפה ונצרת.

מיקרוסופט תאפשר לעובדת שילדה, לעובד/ת שאימצו ילד, או להורה מפונדקאות להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום מלא. כמו כן, בני ובנות הזוג יזכו לצאת לחופשת הורות שתימשך 6 שבועות בתשלום מלא אותה ניתן יהיה לממש במהלך 12 החודשים הראשונים לאחר לידת התינוק. בנוסף, מיקרוסופט תתמוך בעובדיה גם בתקופות בהן יצטרכו לטפל בבן משפחה שנתון במצב בריאותי קשה, ותאפשר להם לקחת חופשה בת 4 שבועות בתשלום מלא.

מיקרוסופט העולמית פועלת בישראל בשני גופים: מיקרוסופט מחקר ופיתוח בראשות המנכ"ל יורם יעקובי, המהווה מרכז פיתוח וחדשנות אסטרטגי עבור מיקרוסופט, ומיקרוסופט ישראל בראשות המנכ"לית שלי לנצמן, המתמקדת בקידום פתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים במגזר העסקי והממשלתי. מיקרוסופט מעסיקה בישראל אנשי פיתוח, מחקר, שיווק ותמיכה. מרכז הפיתוח בישראל הוא אחד משלושת מרכזי הפיתוח המובילים של מיקרוסופט שהוקמו מחוץ לארה"ב.

המהלך הזה נעשה כחלק ממאמצי ענקית התוכנה העולמית לבנות תרבות של גיוון תעסוקתי ונועד למצב את מיקרוסופט כמקום עבודה המחויב לעובדיו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אישה עם תינוק מול מחשב נייד. ShutterStock
מיקרוסופט לעובדים: קחו את הזמן להיות עם המשפחה. אילוסטרציה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully