וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תיראו בתור בני המין השני? אפליקציה חדשה תראה לכם ברגע

אילן גלר

28.4.2017 / 9:02

החלק המפתיע הוא שהאפליקציה באמת עושה עבודה טובה. אפשרויות נוספות שלה הן מראה צעיר יותר, מראה זקן יותר ואפילו מראה מאושר יותר. באפליקציה ניתן גם ליצור אנימציות GIF משעשעות או קולאז' המכיל כמה גרסאות שונות שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפילטרים ממש משתפרים לאחרונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נמאס לכם מסטיקרים או פילטרים בנאליים כמו אוזני כלב וזר פרחים, אפליקציית התמונות החדשה FaceApp מציעה כמה אפקטים שעדיין לא ראיתם. באמצעות עיבוד תמונה מתוחכם, מסוגלת FaceApp לשנות צילומי סלפי כך שתראו צעירים או מבוגרים יותר, תחייכו חיוך רחב וחושף שיניים, או אפילו תופיעו בתור האח או האחות התאומים שלכם - עם תווי פנים גבריים או נשיים יותר לבחירתכם.

החלק המפתיע הוא שהאפליקציה באמת עושה עבודה טובה, בניגוד לכל מני אפליקציות סיניות דומות שמבטיחות לשנות את המראה אבל בסופו של דבר רק מבהירות מעט את התמונה ומגדילות העיניים.

לאחר הורדת האפליקציה החינמית, הזמינה הן לאנדרואיד והן למכשירי אייפון, תוכלו לבחור האם ברצונכם לערוך צילום קיים מאלבום התמונות שלכם, או לצלם אחד חדש באפליקציה עצמה. השלב הבא יהיה לבחור את האפקט המעניין אתכם מבין כל אלו שהוזכרו, ובתוך שניות כבר תוכלו לראות את התוצאה על מסך הסמארטפון.

האייקונים המופיעים משמאל לפילטרים מאפשרים יצירת אנימציות GIF משעשעות או קולאז' המכיל כמה גרסאות שונות שלכם. אפשר גם לשלוח את התמונה דרך אפליקציות צ'אט שונות ותשלום של 3.99 דולרים יסיר את כל הפרסומות מהאפליקציה, יאפשר לכם לבחור פנים מתוך תצלום שבו מופיעים כמה אנשים זה לצד זה ולהסיר את הכיתוב FaceApp מהצילומים שאותם תשתפו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחצים על הפילטרים השונים והתמונה מתחלפת ברגע. החלק המפתיע: זה נראה לא רע בכלל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully