וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המסך של גלקסי S8 שביר מדי? לפי הניסוי הזה, יש מה לחשוש

אילן גלר

28.4.2017 / 7:12

לפי ניסוי שערכו במעבדות SquareTrade, המסך הקמור והגדול של גלקסי S8 החדש וגב הזכוכית שלו הופכים אותו למכשיר שביר למרות שמדובר בזכוכית גורילה 5 שאמורה להיות עמידה במיוחד. הסמארטפון לא הצליח לשרוד אפילו נפילה אחת בכל זווית אפשרית

מכשיר הגלקסי S8 החדש של סמסונג כבר זכה למספר מבחני הישרדות קיצוניים זמן קצר לאחר שהוכרז, אך רובם נערכו בתנאים לא ריאליים ומתוך כוונה לשבור את הסמארטפון הנחשק בכל דרך אפשרית. כעת מצטרף לרשימה מבחן נוסף, הפעם כזה המתוכנן בכלים מדעיים בכדי לנסות ולדמות באופן ריאליסטי ככל האפשר שימוש יום-יומי. התוצאות, חייבים לומר, מעט מאכזבות.

המבחן של מעבדות SquareTrade חושף כי המסך הקמור של גלקסי S8 וגב הזכוכית שלו הופכים אותו למכשיר שביר במיוחד, למרות שמדובר בזכוכית גורילה 5 שאמורה להיות עמידה במיוחד, ואף הוכיחה את עצמה בלא מעט מכשירים אחרים.

לפי תוצאות המבחן המפתיעות, הסמארטפון לא הצליח לשרוד אפילו נפילה אחת בכל זווית אפשרית: המסך נסדק כאשר הופל על מדרכה, גב המכשיר נהרס בנפילה דומה, וכשנפל על אחד הצדדים התרשמו עורכי הניסוי כי המארז החיצוני מתפרק והמכשיר אף הופך למסוכן לאחיזה לעתים בשל רכיבים חדים שעלולים לגרום לפציעת המשתמש.

החדשות הטובות הן שמבחן הצלילה - טבילת המכשיר במשך 30 דקות במים עמוקים - הצליח גלקסי S8 לשרוד ללא קושי וחזר במהירות לפעילות מלאה. כמו כן, מציינים במעבדה כי בעוד שלא קל לפרק את מכשיר הדגל החדש של סמסונג, ברגע שמצליחים לפתוח את המארז החיצוני שלו די קל להחליף חלקים פנימיים פגומים, מה שעשוי לסייע בהוזלת מחירי התיקון של הסמארטפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מבחן נפילות גלקסי S8. SquareTrade, אתר רשמי
כולם חטפו למרות ציפוי המסך מסוג גורילה 5./אתר רשמי, SquareTrade

התוצאות במספרים

מבחן נפילות גלקסי S8. SquareTrade, אתר רשמי
מבחן נפילות גלקסי S8/אתר רשמי, SquareTrade

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully