וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הזה יגיד לכם האם אתם לבושים יפה ומה צריך להחליף

אילן גלר

3.5.2017 / 8:55

Echo Look של אמזון מצוידת במצלמת חמש מגה-פיקסל, מיקרופון ורמקול. היא מופעלת באמצעות פקודות קוליות, ותספק פידבק מידי על הבגדים שהיא רואה. הגאדג'ט הזה ינסה לנתח צבעים, דוגמאות וצורות כדי לחסוך אינסוף מדידות מול המראה

צילום מסך

כשנפוצו ברשת שמועות על כוונתה של אמזון להשיק מצלמה חכמה, המחוברת לרשת, לפני כמה חודשים סברו רבים כי מדובר במצלמת אבטחה, אולם כעת מתברר שענקית הטכנולוגיה חשבה על משהו אחר לגמרי, שעשוי לשנות את עולם השופינג. Echo Look היא אכן מצלמה חכמה, אך מטרתה העיקרית היא לא לשמור על הבית, אלא להמליץ למשתמשים מה כדאי להם ללבוש.

Echo Look מצוידת במצלמת חמש מגה-פיקסל, מיקרופון ורמקול. היא מופעלת באמצעות פקודות קוליות, ותספק פידבק מידי על הבגדים שהיא רואה. תוך שימוש באינטליגנציה מלאכותית מתקדמת והמלצות שסופקו על ידי "מומחי אופנה וסטיילינג", הגאדג'ט הזה ינסה לנתח צבעים, דוגמאות וצורות כדי לחסוך אינסוף מדידות מול המראה.

ערכת Echo Look כוללת גם את הסייענית הדיגיטלית של אמזון, אלקסה, כך שתוכלו להשתמש בה לצורך שליטה בבית חכם או כדי לקבל תשובות לשאלות נפוצות. אפשרות נוספת היא צילום אוטומטי של תמונות סלפי, ושיתוף בפייסבוק או באינסטגרם.

הבעיה המרכזית שעליה ניתן להצביע היא שאמזון אינה בדיוק אובייקטיבית: החברה מוכרת מיליוני פרטי לבוש בחנות המקוונת שלה, כך שלכאורה יש לה אינטרס ברור להמליץ לכם לקנות בגדים חדשים ולא להסתפק במה שכבר יש לכם בארון. באמזון מודים כי אכן קטלוג האופנה שיוצע לכם באתר יושפע מהצילומים של Echo Look, לכאורה על מנת שיכלול בגדים שיותר מתאימים לכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אמזון אקו לוק echo look. צילום מסך
הצבעים מתאימים?/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם מכניסים את המצלמה של אמזון לחדר השינה שלכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכנראה שגם תקבלו המלצות רכישה הישר מהקטלוג של אמזון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully