וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היה מאמין?! השתמשתם באפליקציית המחשבון באייפון לא נכון עד היום

5.5.2017 / 7:36

אם גם אתם מוחקים את כל החישוב ומתחילים מהתחלה בכל פעם שאתם מקישים ספרה שגויה אז אתם ממש לא לבד, אבל מתברר שכבר שנים קיימת במחשבון באייפון האופציה לחזור לאחור ולמחוק את כל ההקלדות השגויות

ShutterStock

אייפוניסטים רבים מאמינים שהם מכירים כבר את הממשק של אפל, וקשה להפתיע אותם, אבל הדגמה קטנה של פיצ'ר כל כך בסיסי באפליקציית המחשבון המובנית הצליחה לעורר סערה ברשת בקרב משתמשי אייפון רבים. מתברר שאפשר למחוק את הספרה האחרונה שהקשתם במחשבון (ואת זו שלפניה וזו שלפניה) ולא רק לאפס את החישוב ולהתחיל מהתחלה.

אין מקש ויזואלי בממשק המחשבון שמאפשר למחוק את הספרה האחרונה שהקשתם, אבל אם תחליקו את האצבע על האזור המציג את החישוב במסך תגלו שאפשר לחזור לאחור ולתקן את החישוב. כמה חישובים זרקתם לפח עד היום רק כי לא ידעתם שזה קיים?

התגובות ברשת נעות בין התלהבות לחרפון מוחלט. "מעולם לא הייתי עצבני כך כל החיים שלי", כתב מגיב אחד בטוויטר. "אני הולך לחשב במחשבון באייפון כמה זמן בזבזתי על המחשבון באייפון". אפליקציית המחשבון מעולם לא השתנתה למעט שינויים קוסמטים ואת הגילוי האחרון חייבת אומת הרשת לצעיר בן 19 שהעלה פוסט בנושא באתר שיתוף התכנים, Reddit.

ג'אז ג'ונסון סיפר לאתר באזפיד כי לא היה לו מושג שלאפליקציה יש את הפונקציה הזאת. למעשה, הוא בעצמו נתקל בזה במקרה ואחרי שגילה את האפשרות, הוא העלה סרטון ושיתף את חבריו. הפונקציה הזו כל כך בסיסית שמשתמשים רבים תהו למה היא לא קיימת אבל כעת מתברר שהיא הייתה שם לאורך כל הדרך, עוד מגרסת iOS 4.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מחשבון אייפון. ShutterStock
כל כך פשוט - ועדיין כל כך הרבה משתמשים לא הכירו את הפונקציה הזו./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully